رضا سالاری در گفتگو با تابناک:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سنقر و کلیایی گفت:فتنه گران از مردم نیستند آنان خائن به ملت اند چرا که خسارتی عظیم و دردناک به اموال عمومی و جان و مال مردم وارد کردند.
کد خبر: ۷۹۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 23 November 2019

رضا سالاری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت:به لطف خدا توانسیم دشمن را در حاشیه های منطقه کنار بگذاریم و امروزه دشمن برای فروپاشی نظام هزینه و برنامه ریزی می کند اما در مقابل نظام جمهوری اسلامی ثمری ندارد.

وی افزود:افزادی که هنوز دل  در گرو کدخدا دارند و آب در هاون  دشمن می کوبند. این افراد غرب گرا مدافع مردم نیستند اغتشاشات اخیر به شدت اسفبار بوده و آنها باعث تغییر مسیر اعتراض مردم به وضعیت ساختار اصلاح بنزین شدند.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر و کلیایی تصریح کرد:آشوب گران اعتراضات مسالمت آمیز مردم را به اغتشاش کشاندن آنان قرآن ،مساجد و اماکن عمومی مردم را به آتش کشیدند و هدف آنها اصلاح قیمت بنزین نبود چرا که این خسارت زدن ها و ایجاد نا امنی برای مردم ربطی به اصلاح قیمت بنزین نداشت.

سالاری خاطر نشان کرد:بهتر است دولت و مجلس این طرح را بررسی و برای مردم بازنگری کنند. نیروهای امنیتی و انتظامی مسئولیت خود را انجام دادند و اکنون نوبت دولت و مسئولین است که به قول خود عمل کنند تا افزایش قیمتی در بازار مشاهده نشود .

وی تاکید کرد:بهتر است مردم از صف آشوب گران جدا شوند ،مردم حامی نظام هستند و با کمک آنها می توان به این نا آرامی ها پایان داده و مشکلات را حل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر و کلیایی در پایان گفت:دست تمام مردم شهرستان را می بوسم و از همه آنها سپاسگذارم ،مردم شهرستان با بصیرت و آگاهی توانستند از این آزمون سربلند بیرون بیایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار