استان فارس موفق به کسب مقام دوم در مصالحه پرونده‌های قتل در کشور شد.
کد خبر: ۷۹۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 22 November 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:جلسه‌ای با موضوع بحث و بررسی رویکرد جدید قوه قضائیه به شورا‌های حل اختلاف با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف، رییس دادگاه‌های عمومی و انقلاب و رئیس شورا‌های حل اختلاف شیراز، سرپرستان و قضات شیراز در دفتر رئیس کل دادگستری استان فارس برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین موسوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف فارس مهم‌ترین موضوع بخشنامه جدید ریاست قوه قضائیه را بحث ارجاع پرونده‌های دادگاه و دادسرا به شورای حل اختلاف دانست و اظهار کرد: رویکرد جدید دستگاه قضا به شورا‌های حل اختلاف رویکردی سازشی است و امیدواریم بتوانیم در این خصوص عملکرد قابل قبولی ارائه کنیم.

او ادامه داد: با همت و تلاش اعضا و کارکنان پس از ۸ سال از دوران حضورم در شورا‌های حل اختلاف اتفاق مهمی که رقم خورد افزایش ۱۰ درصدی مصالحه بود که برای نخستین بار مصالحه به بالای ۴۰ درصد رسید.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: در ۵ ماهه نخست امسال در مصالحه پرونده‌های قتل در سطح کشور مقام دوم را کسب کرده ایم که این مهم با همت و تلاش ریش سفیدان، معتمدان و همکاری اعضا و کارکنان در شورا میسر شده است.

در پایان حاضران در جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص راهکار‌های ارتقاء و افزایش میزان صلح و سازش در شعب شورا‌های حل اختلاف پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار