آیت الله دژکام گفت: راه حل از بین بردن مشکلات اقتصادی هم رونق تولید است و باید با فراهم کردن شرایط برای تولید و عرضه به حل مشکلات معیشتی مردم کمک کنیم.
کد خبر: ۷۹۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵ 20 November 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: استاندار فارس در این جلسه اجرای این طرح را یکی از سیاست‌های دولت برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی به درآمد‌های نفتی دانست و افزود: با اجرای این طرح عدالت اجتماعی در جامعه برقرار می‌شود.
رحیمی افزود: با اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت شاهد کاهش آلودگی هوا و کاهش بار ترافیکی خواهیم بود و این طرح به سالم سازی محیط زیست هم کمک می‌کند.
وی، اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت را مانند جراحی یک غده سرطانی در اقتصاد کشور دانست و اظهارداشت: این طرح طبیعتا دوره‌ی نقاهتی دارد که با پشت سر گذاشتن آن شاهد نتایج خوبی در اقتصاد کشور خواهیم بود.
استاندار فارس با محکوم کردن اقدامات چند روز اخیر اغتشاشگران در فارس، گفت: هدف این افراد تضعیف کردن صلابت، اقتدار، امنیت و آرامش جامعه بود که خوشبختانه با همکاری نیرو‌های نظامی انتظامی و امنیتی مخلان نظم و امنیت به این اهداف شوم خود نرسیدند.
آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در این جلسه با اشاره به مشکلات بوجود آمده پس از اعلام طرح مدیریت مصرف سوخت بر لزوم همکاری بیشتر مراکز علمی و دانشگاهی برای حل مشکلات جامعه تاکید کرد.
وی افزود: مسائل و مشکلات با دستور دادن حل نمی‌شود، اما با ارائه راهکار‌های علمی حل شدنی است.
آیت الله دژکام گفت: راه حل از بین بردن مشکلات اقتصادی هم رونق تولید است و باید با فراهم کردن شرایط برای تولید و عرضه به حل مشکلات معیشتی مردم کمک کنیم.
کمک به حل مشکلات سرمایه گذاران، رفع موانع تولید و ضرورت نظارت بیشتر بر بازار استان هم از دیگر مواردی بود که توسط مدیران استان در این جلسه مطرح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار