مجموعه قضایی فارس با اشرار، تخریب کنندگان اموال عمومی و مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند.
کد خبر: ۷۹۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 18 November 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به سوء استفاده برخی افراد مغرض از احساسات مردم به بهانه اصلاح قیمت بنزین، گفت: امنیت عمومی جامعه خط قرمز دستگاه‌های امنیتی و قضایی است و بی تردید مجازات‌های شدید و قاطع در انتظار اشرار و اغتشاشگران است.
حجت الاسلام سید کاظم موسوی، از شناسایی برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در روز‌های اخیر خبر داد و افزود: با اقدامات اطلاعاتی، مخلان نظم و امنیت شناسایی شده اند و کلیه افراد بازداشت خواهند شد.
وی ضمن تشکر از مردم که صف خود را از مخلان نظم و امنیت و اشرار جدا کرده اند، گفت: مردم از بر هم خوردن نظم و مختل شدن روند عادی زندگی شان شکایت دارند و این گلایه مردم فهیم استان و تکلیف قانونی ما را بر آن می‌دارد تا در راستای حفظ امنیت و آسایش عمومی مردم ، برخورد قانونی و قاطعانه‌ای را با اشرار در دستور کار قرار دهیم.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در ادامه از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم مخلان نظم و امنیت در استان فارس خبر داد و خاطر نشان کرد: رسیدگی به اقدامات غیر قانونی این افراد به صورت خارج از نوبت خواهد بود و مجازات‌های سنگین در انتظار مخلان نظم و امنیت مردم است.
حجت الاسلام موسوی ضمن تقدیر از هوشیاری سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) در دستگیری برخی لیدر‌های سرسپرده معاندین در اغتشاشات اخیر از اقتدار نیرو‌های نظامی و انتظامی در راستای حفاظت از امنیت عمومی مردم تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار