مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با اشاره به معامله ۹۴ میلیون و ۹۹۹ هزار سهم در بورس فارس گفت: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان ۲۵۴۴ واحد کاهش داشت.
کد خبر: ۷۹۷۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 16 November 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:کرشمه ترابیان با اشاره به معاملات بورس منطقه‌ای استان فارس در هفته اخیر اظهار داشت: در این بازه زمانی تعداد 94 میلیون و 999 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 505 میلیارد ریال مبادله شد.

وی با اشاره به جزئیات معاملات این هفته گفت: از کل معاملات انجام شده 54 درصد مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس افزود: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه عمران کرمان، نوسازی و ساختمان تهران و زامیاد بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های ایران خودرو، داروسازی کوثر و توسعه مولد نیروگاه جهرم با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

 

ترابیان بیان کرد: همچنین سهام شرکت‌های خودکفایی آزادگان، زرین معدن آسیا و بازرگانی و تولیدی مرجان کار بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، بانک صادرات و سرمایه‌گذاری صنعت نفت بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به فعالیت 28 شرکت کارگزاری در بورس فارس عنوان کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان 2544 واحد کاهش و به عدد 307117 رسید.

 

برچسب ها: بورس ، بورس فارس ، معامله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار