حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا رستگار امام جمعه بخش سیدان با تاکید بر اینکه قیمت های بخش انرژی در ایران قیمت واقعی نیستند خاطرنشان کرد: قیمت هایی که ما بابت صرف انرژی پرداخت می کنیم قیمت یارانه ای است و تنها دولت در بحث گران شدن بنزین نقش نداشته است چرا که مجلس شورای اسلامی تصویب کننده و دولت اجرا کننده است.
کد خبر: ۷۹۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 16 November 2019

تابناک فارس به نقل از مرودشت نا:حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا رستگار امام جمعه بخش سیدان در نماز جمعه این هفته سیدان (۲۴ آبان ماه) اظهار داشت: دنیای امروز دنیای پر از جهل است و تنها کسی که صفحات سیاه و گمراهی را از دنیا پاک می کند پیغمبر است و تا وقتی که پیامبر در بین مردم است عذاب الهی نازل نمی شود.

رستگار علم، دانش و معرفت را از جلوه های رحمت پیغمبر برشمرد و افزود: دفاع از آبروی مومن، اهل گذشت و بخشش و اخلاق نیک از دیگر رحمات پیغمبر است.

خطیب نماز جمعه بخش سیدان گفت: کتاب و کتاب خوانی باعث لذت روحی علما می شود و بزرگ ترین معجزه پیامبر نیز کتاب قرآن است.

وی با تاکید بر کتاب خوانی بیان کرد: کتاب خوانی ارزشمند است اما متاسفانه خیلی از مردم از این نعمت بی بهره هستند.

رستگار افزایش آرامش و کاهش استرس را از ویژگی بارز اهل مطالعه دانست و عنوان کرد: کسانی که اهل مطالعه اند از آرامش بیشتری برخوردار هستند و فایده کتاب خوانی تقویت ذهن است که در سن پیری و کهولت سن با بیماری آلزایمر دست و پنجه نرم نمی کنیم.

امام جمعه بخش سیدان تصریح کرد: کسانی که اهل قلم هستند مطالعات زیادی دارند و نتیجه کتاب خوانی افزایش علم و معرفت است.

وی با تاکید بر اینکه قیمت های بخش انرژی در ایران قیمت واقعی نیستند خاطرنشان کرد: قیمت هایی که ما بابت صرف انرژی پرداخت می کنیم قیمت یارانه ای است و تنها دولت در بحث گران شدن بنزین نقش نداشته است چرا که مجلس شورای اسلامی تصویب کننده و دولت اجرا کننده است.

رستگار تاکید کرد: دولت بایستی نظارت کامل داشته باشد تا عده ای از گران شدن بنزین سوء استفاده نکنند و با این عدله که قیمت بنزین افزایش داشته است قیمت دیگر اجناس را گران کنند.

خطیب نماز جمعه بخش سیدان با اشاره به اینکه دولت باید سلیقه به خرج دهد گفت: دولت در بحث گرانی باید سلیقه داشته باشد و در شب میلاد پیامبر این کار را انجام ندهد، آیا این عیدی مردم است؟

وی بیان کرد: همان گونه که در بحث گرانی بنزین اقدام و عمل صورت می گیرد باید قول و وعده های دولت نیز عملی شود.

پایان/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار