فرمانده انتظامي "سروستان" از دستگيري فردي خبر داد كه مبلغ 3 ميليارد و 200 ميليون ريال كلاهبرداري كرده بود.
کد خبر: ۷۹۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 14 November 2019

تابناک فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس:سرهنگ "عبدالرسول مجتهدی" بيان كرد: به دنبال ارجاع يك فقره پرونده كلاهبرداري از طريق سايت ديوار به پليس آگاهي، رسيدگي و پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: شاكي در اظهارات اوليه عنوان داشت از طريق سايت ديوار مبلغ 3 ميليارد و 200 ميليون ريال تحت عنوان اخذ بورسيه تحصيلي پيراپزشكي خارج از كشور به حساب مالك خط تلفن اعلامي در سايت واريز كردم كه پس از آن نامبرده ديگر جوابگوی تلفن نبود.

فرمانده انتظامي سروستان خاطر نشان كرد: ماموران پس از تحقيقات فني و تخصصي مطلع شدند كه متهم در يكي از استان‌هاي غربي كشور مخفي شده است.

سرهنگ "مجتهدي" خاطر نشان كرد: ماموران با اخذ نيابت قضائي به آن استان اعزام و در يك عمليات غافلگيرانه وي را دستگير و به شهرستان "سروستان" منتقل کردند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه متهم در تحقيقات فني و تخصصي به جرم خود مبني بر كلاهبرداري 3 ميليارد و 200 ميليون ريالي اقرار كرد، گفت: اين كلاهبردار تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي "سروستان" عنوان داشت: خواسته ما از مردم اين است كه فريب افراد سودجو در سايت‌ها را نخورند و كساني كه بدين شيوه و شگرد مورد كلاهبرداري قرار گرفته‌اند براي پيگيري شكايت خود به پليس آگاهي اين شهرستان مراجعه كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار