لیلا بهزادی با بیان اینکه فرماندار شهرستان لامرد با ما خیلی زاویه دارد، افزود: متاسفانه از روزی که اقای شبانی نژاد فرماندار این شهر شده است، با ما خیلی زاویه دارد و دلیل این اختلافات و زاویه ها هم هنوز مشخص و واضع نیست که به چه دلیل با شهردار و شورای شهر در اختلاف است.
کد خبر: ۷۹۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 09 November 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:لیلا بهزادی در مورد اینکه آیا عدم دعوت از شهردار لامرد به جلسه شورای اداری شهرستان های لامرد و مهر با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر اطلاعات از سوی فرمانداری لامرد صحت دارد، اظهارداشت: به عنوان سخنگوی شورا این مسائل و اختلافات را کاملا تایید می کنم.

وی با بیان اینکه فرماندار شهرستان لامرد با ما خیلی زاویه دارد، افزود: متاسفانه از روزی که اقای شبانی نژاد فرماندار این شهر شده است، با ما خیلی زاویه دارد و دلیل این اختلافات و زاویه ها هم هنوز مشخص و واضع نیست که به چه دلیل با شهردار و شورای شهر در اختلاف است.

بهزادی خاطر نشان کرد: پس از آنکه شهردار لامرد در جلسه شورای اداری که با حضور مسئولان ارشد کشوری برگزار می شد دعوت نشده بود، در تماس تلفنی با مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی این موضوع را مطرح کردیم و از سوی نماینده محترم از اعضای شورای شهر و شهردار دعوت به عمل آمد.

وی با بیان اینکه رئیس شورای اسلامی شهر لامرد به دلیل ناراحتی از این موضوع در این جلسه حضور پیدا نکرد، افزود: بنده به عنوان سخنگوی شورای شهر و به نیابت از بقیه اعضای شورا با شهردار لامرد در این نشست حضور پیدا کردیم و این حضور تنها به احترام مردم شریف لامرد بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لامرد تصریح کرد: فرماندار لامرد باید جواب این بی حرمتی به شورای شهر که نمایندگان مردم این شهر هستند را با عذرخواهی بدهد و دلیل این اختلافات و بی حرمتی را توضیح دهد چرا که در سفر های گذشته وزرای دولت تدبیر و امید به شهرستان لامرد متاسفانه از شهردار و شورای شهر دعوت نمی شده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه شورای اسلامی شهر لامرد و شهرداری با فرماندار این شهرستان هیچ مشکلی نداشته و ندارند، ابراز کرد: با توجه به اینکه فرماندار قبلا در سمت شهردار لامرد بوده، تنها دلیلی که می تواند منشا این اختلافات باشد حسادت های فرماندار لامرد به شهردار و موفقیت های امروز شهرداری است.

 شهرستان لامرد در جنوبی ترین نقطه استان فارس در آستانه تحولات بزرگ صنعتی و اقتصادی بیش از هرچیزی نیازمند اتحاد و همدلی میان مسئولان است تا بتواند مسیر دستاورد های انقلاب اسلامی و پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان لامرد را به مقصد نهایی برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار