امام جمعه موقت شیراز گفت:مسئولان در کشور باید با تلاش ، فشار‌ها را بر مردم کم کنند تا راهی که دشمنان از طریق تحریم‌ها برای تفرقه افکنی میان مردم آغاز کرده اند، خنثی شود.
کد خبر: ۷۹۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ 08 November 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های امروز نماز با اشاره به فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم و آغاز هفته وحدت و با بیان اینکه دشمن با ترفند‌های جدید به دنبال تفرقه افکنی است، افزود: اختلافات درون کشور‌های منطقه ناشی از توطئه‌های امریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود است.
حجت السلام و المسلمین رضوی اردکانی افزود: امروز شرایط بسیار حساسی در منطقه حاکم است و هدف دشمن تجزیه و هرج و مرج در کشور‌های اسلامی برای دور کردن آن‌ها از ایران است.
وی اظهارداشت: مسئولان در کشور باید با تلاش ، فشار‌ها را بر مردم کم کنند تا راهی که دشمنان از طریق تحریم‌ها برای تفرقه افکنی میان مردم آغاز کرده اند، خنثی شود.
امام جمعه موقت شیراز گفت: هفته وحدت فرصتی برای اتحاد بیشتر مسلمانان و مقابله با توطئه‌های امریکا و اسرائیل است و باید همواره پیامبر اکرم (ص) را که محور وحدت هستند، الگو قرار داد تا امثال وهابیت نتواند در بین مسلمانان نفوذ کنند.
خطیب جمعه شیراز از مردم خواست تا میلاد با سعادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق علیهما السلام را با شکوه تر از سال‌های گذشته برگزار کنند.
حجت السلام و المسلمین رضوی اردکانی به اقامه اولین نماز جمعه در ماه ربیع توسط پیامبر اکرم (ص) نیز اشاره کرد و گفت: نماز جمعه برای ما مسلمانان بسیار با اهمیت است و همواره در روایات زیادی آمده که در هر شرایطی حتی هنگام کسب و کار نماز جمعه را اقامه کنید و برای رفتن به نماز جمعه بشتابید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار