با حکم شورای سیاستگزاری ائمه جمعه فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی به عنوان امام جمعه کازرون منصوب و نماز روز جمعه 17 آبان ماه را پس از انجام مراسم معارفه در شورای اداری شهرستان کازرون، اقامه خواهد کرد.
کد خبر: ۷۹۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 05 November 2019

تابناک فارس به نقل از کازرون نما: طبق اعلام شورای سیاستگزاری ائمه جمعه فارس، مراسم استقبال مسئولین اداری شهرستان و نهادها از امام جمعه جدید ساعت 9 صبح جمعه 17 آبان ماه در ورودی شهر انجام و پس از گلباران قبور شهداء، امام جمعه جدید کازرون طی جلسه شورای اداری شهرستان که از ساعت 09:30 تشکیل می گردد رسما معرفی و سپس مراسم استقبال مردمی ساعت 11:00 قبل از ظهر در ورودی مصلی نمازجمعه انجام و نماز جمعه این روز نیز با امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون شد/ جایگاه امامت جمعه کازرون هم به یک غیر بومی رسید

شایان ذکر است: حجت الاسلام محمد صباحی اصالتا اهل قادرآباد فارس و از طلاب حوزه علمیه کازرون است که پیش از این به مدت 9 سال امامت جمعه شهر خرامه فارس و نیز قبل از آن مدتی ریاست دفتر آیت الله بنیادی امام جمعه اسبق کازرون و نیز امام جماعت مسجد الزهرا(س) این شهر را بر عهده داشته است. وی همچنین معاونت اجرایی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس را در زمان مسئولیت مرحوم آیت الله ایمانی در شیراز عهده دار بوده است.

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون شد/ جایگاه امامت جمعه کازرون هم به یک غیر بومی رسید

از نکات جالب این انتصاب اینکه: پیش از این در شهرستان خرامه داریوش دهقان فرماندار، سرهنگ شهرام افشار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و حجت الاسلام صباحی امام جمعه بوده اند که همکاری این سه اینبار در شهرستان کازرون تکرار شده است.

کازرون نما ضمن تبریک به حجت الاسلام صباحی، حضور این روحانی جوان را در مسئولیت امامت جمعه کازرون مغتنم شمرده و برای ایشان در جایگاه و مسئولیت جدید آرزوی موفقیت و پیروزی دارد.

گفتنی است: شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند، امام جمعه قبلی کازرون روز هشتم خرداد مصادف با ۲۳ ماه رمضان امسال پس از بازگشت از مراسم احیای شب‌های قدر توسط فردی منحرف با ضربات چاقو ترور شد و به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار