امام جمعه جهرم گفت:اینکه بنشینیم و خیالمان راحت باشد که حقمان را می‌دهند چنین نیست؛ در دنیای سیاست افرادی هستند که انصاف و عدالت را نمی‌فهمند و کاری کردند که استان فارس با 29 شهرستان تبدیل به 36 شهرستان شد و حتما خواب بعدی آنها برای مردم، تقسیم شدن استان است که در این صورت برای شهرستان جهرم نه جغرافیایی مانده و نه جمعیتی که بخواهد ادعای مرکز استان شدن داشته باشد.
کد خبر: ۷۹۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 26 October 2019

مدبر با بیان اینکه کسی که به دلایل واهی و دنیایی به میدان بیاید و مسئولیتی را بپذیرید خیانت کرده است، گفت: مردم نیز باید بر اساس این حدیث تلاش کرده و کسانی که شایسته‌تر هستند را تشویق به پذیرفتن مسئولیت کنند.

وی همچنین با تبریک به مردم شهرستان خفر به واسطه ارتقا سیاسی و اعلام آمادگی برای همکاری در راستای توسعه و پیشرفت این منطقه از استان فارس، گفت: با این ارتقا بخشی از قلمرو جغرافیایی شهرستان جهرم کوچک و از لحاظ جمعیتی نیز کمتر شد اما مسئولان گفتند با این تغییرات فرمانداری ویژه همچنان در جهرم ماندگار خواهد بود.

مدبر با اشاره به اینکه با انتصاب فرماندار جدید جهرم مشخص شد نه تنها قلمرو و جمعیت شهر ما کوچک شده بلکه فرماندار و فرمانداری جهرم نیز کوچک شده است، خاطرنشان کرد: فرماندار ویژه یعنی معاون استاندار که در شورای معاونین استان جایگاه دارد اما متاسفانه اولین هدیه‌ای که وزارت کشور به مردم جهرم داد این بود که عنوان معاون استاندار از فرماندار جدید این شهرستان گرفته شد.

وی ادامه داد: اینکه بنشینیم و خیالمان راحت باشد که حقمان را می‌دهند چنین نیست؛ در دنیای سیاست افرادی هستند که انصاف و عدالت را نمی‌فهمند و کاری کردند که  29 شهرستان فارس تبدیل به 36 شهرستان شود و حتما خواب بعدی آنها برای مردم، تقسیم شدن استان است که در این صورت برای شهرستان جهرم نه جغرافیایی مانده و نه جمعیتی که بخواهد ادعای مرکز استان شدن داشته باشد.

امام جمعه جهرم اضافه کرد: وظیفه بنده گفتن این موارد بود اما در این زمینه احساس تنهایی کرده چرا که می‌دانم افراد دیگری چه از مسئولان و چه از خواص دغدغه‌ای در این زمینه ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار