رئیس شورا‌های حل اختلاف فارس گفت: آمار صلح و سازش پرونده‌های شورا‌های حل اختلاف فارس از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۷۸۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 20 October 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالمهدی موسوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان فارس اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه امسال، آمار پرونده‌های مصالحه شده در استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: تا پایان شهریورماه امسال افزون بر ۵ هزار فقره پرونده در شورا‌های حل اختلاف استان به صلح انجامیده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالمهدی موسوی با اشاره به مختومه کردن بیش از ۱۹۴ هزار فقره پرونده‌های وارده تا شهریور ماه ۹۸ تصریح کرد: تلاش اعضاء و نیرو‌های شورا‌های حل اختلاف را قابل ستایش دانست چرا که این کارکنان با کمترین امکانات و پرداختی نقش بسیار موثری در کاهش ورودی به محاکم و حل و فصل دعاوی مراجعان و مختومه کردن پرونده‌های وارده دارند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان فارس با بیان اینکه در استان فارس بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در شورا‌های حل اختلاف مشغول به فعالیت هستند، افزود: حوزه‌های قضایی شیبکوه، مهر، بیضا، بوانات، گراش، رستم، خشت، لامرد و زرقان بیشترین درصد مصالحه به مختومه قابل سازش را در شهریور ماه امسال داشته اند.

او گفت: شهرستان‌های مرودشت، فیروزآباد و فسا دارای بهترین عملکرد در شهریورماه امسال هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار