حجت الاسلام رضوی اردکانی،امام جمعه موقت شیراز در خطبه های امروز پیرامون دستگیری سرشبکه کانال آمد نیوز،خرج های بی مورد در مراسم های ختم و هزینه از بودجه دولتی،مراسم اربعین و تأثیرات آن و حمله به نفتکش ایران در دریای سرخ سخن گفت.
کد خبر: ۷۸۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ 18 October 2019

به گزارش تابناک فارس:رضوی اردکانی با اشاره به دستگیری مدیر کانال آمد نیوز، گفت: این دستگیری یک شخص نبود بلکه خفه کردن یک جریان بود و تمام دنیا مبهوت چگونگی به دام انداختن این فرد منافق شدند.

وی اربعین حماسه‌ای است که هر سال با شکوهتر از سال گذشته برگزار می‌شود و همین حماسه اربعین روزی کمر استکبار را خواهد شکست.

امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به ترویج برخی فرهنگ‌های نادرست در جامعه امروز اشاره کرد و گفت: برخی از رسوم نادرست از برگزاری مراسم ختم امروزی باید حذف شود.

رضوی اردکانی گفت: هزینه های بالا و هزینه کردن برای خرید دسته گل و ... آن هم از بودجه دولتی در مراسم ختم باید حذف شود زیرا خلاف سنت و فرهنگ اسلام است.

امام جمعه موقت شیراز حمله به نفکش ایران را اقدامی بزدلانه دانست و گفت: عاملان این جریان مطمئن باشند که این حمله نیز بی‌جواب نمی‌ماند و نیروهای انقلابی جواب قاطعی به این وقاحت آنها می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
پس کی پاچه خواری کنند ....................................
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار