صادقی رئیس شورای اسلامی شهر صدرا گفت: آیا بدون داشتن امکانات و یک نماینده رسمی دولت و نبود حداکثر ادارات دولتی و قضایی در صدرا و کمبود راه‌های مواصلاتی می‌توان نام آن را شهر گذاشت؟
کد خبر: ۷۸۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ 18 October 2019

حمیدرضا صادقی رئیس شورای اسلامی شهر صدرا در مراسم معارفه شهردار جدید صدرا، با ابراز گلایه از مسئولان ذی ربط، اظهار کرد: شهر صدرا فقط نام یک شهر را با خود به یدک می‌کشد آیا گذاشتن نام شهر بر روی شهر صدرا قابل قبول است شهری که بالغ بر ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد و در آینده‌ای نه چندان دور ۴۵۰ هزار نفر جمعیت را باید در خود جای دهد.

او با بیان اینکه روزانه شاهد افزایش جمعیت این شهر هستیم، ادامه داد: بدون داشتن امکانات حداقل آموزشی، بهداشتی، رفاهی، ورزشی و فرهنگی و بدون یک نماینده رسمی دولت و نبود حداکثر ادارات دولتی و قضایی در این شهر و کمبود راه‌های مواصلاتی آیا می‌توان نام آن را شهر گذاشت؟

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا با اشاره به اینکه نمیدانم از کجای مشکلات این شهر بگویم، تصریح کرد: از زیر ساخت‌های غیر استاندارد یا از فاضلاب رها شده در فاز یک که بوی تعفن آن هر جانداری را آزار می‌دهد و سلامت ساکنان آن محله را به خطر انداخته یا از اجرانکردن زیر ساخت‌های شبکه‌ای با فاضلاب در فاز دوم است.

حمیدرضا صادقی ادامه داد: نمی‌دانم از کمبود فضای آموزشی در این شهر بگویم که مهر ماه که فرا می‌رسد دغدغه اصلی خانواده‌ها است و یا از هزاران مشکلات دیگر.او اضافه کرد: به صراحت باید بگویم صدرا دیگر جای هیچگونه زخمی را ندارد و زیر بار تازیانه‌های بی رحم فساد و رانت و حیف و میل بیت المال نای نفس کشیدن ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا تصریح کرد: باز هم این مردم فهیم و صبور این شهر هستند که با سکوت معنا دارشان مسئولین و نمایندگان منتخب شان را شرمنده خودشان کردند.

صادقی بیان کرد: شاید این روز‌ها تنها مرهمی که می‌تواند آرامبخش زخم‌های کهنه مردم این شهر باشد حضور یک مدیر لایق، توانمند، پاکدست و آشنا به مدیریت شهری است که بتواند با عمل و نه به شعار و وعده‌های تو خالی این زخم‌ها را مرهم نهد.

او خطاب به مسئولان با اشاره به بی عدالتی‌های موجود در صدرا، گفت: زمانی بی عدالتی را دیدیم که سهم فرزندان مستحق و مرحوم این شهر در بکار گیری در امور شهری حداقل و سهم کسانی که با سفارش از بیرون وارد این مجموعه بودند حداکثر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا به دیگر بی عدالتی‌ها در این شهر اشاره کرد و افزود: آن زمان که کارگران مظلوم و زحمت کش خدمات شهری و فضای سبز برای دفاع از مطالبات خودشان معترض بودند از سوی پیمانکاران وقت با حمایت بی رحمانه مدیر وقت و عوامل آن مورد ظلم واقع شدند و گا‌ها اعتراض آن‌ها منجر به اخراج شد و همه ما سکوت کردیم و نظاره گر بودیم.

حمیدرضا صادقی ادامه داد: تنها این دانشجویان عدالت خواه بودند که به داد این کارگران رسیدند و یا آن زمان که در چارچوب قانون خواهان شفاف سازی در حوزه مدیریت شهری برای مردم بودند با تهدید و شکایت قصد خاموش کردن منتقدان را داشتند.

او تصریح کرد: در پایان از آقای پرنیان برادر ارزشی و ولایی منتخب شورای اسلامی شهر صدرا در کسوت مدیریت شهری تقاضامندیم که جهت پیشبرد اهداف در توسعه مدیریت و مبلمان شهری که لازمه آن تعامل همفکری و همکاری با مسئولان ذیربط در چارچوب قانون بدون در نظر گرفتن مسائل قومی و قبیله‌ای و بدور از هرگونه حاشه‌ای در کنار اعضای شوراء بتوانیم با یک هدف مشخص گام موثری در رفع بهبود مشکلات این شهر برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا ادامه داد: مهم‌تر از همه خواهان جلب اعتماد از دست رفته مردم صبور و فهیم شهر صدرا و بازگشت آرامش به این شهر هستیم و دیگر نمی‌خواهیم به گذشته باز گردیم و امیدواریم رفتار گذشتگان درس عبرتی برای همه‌ی ما باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار