سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت که با وجود بازی سختی که برابر استقلال دارند، به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنند.
کد خبر: ۷۸۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 14 October 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:داود مهابادی با اشاره به وضعیت فعلی تیم فوتبال فجر سپاسی در رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و در آخرین بازی هم برابر سرخ‌پوشان پاکدشت به پیروزی رسیدیم. در حال حاضر در کورس بالای جدول هستیم و هدفمان این است که این روند را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا فجر سپاسی بعد از چند سال دوباره به لیگ برتر بازخواهد گشت؟» تاکید کرد: صحبت در مورد صعود خیلی زود است، امسال شش هفت تیم دنبال صعود هستند و رقابت هم فشرده است. بودجه فجر سپاسی با هیچ‌کدام از مدعیان قابل قیاس نیست ولی تلاش می‌کنیم تا این نتایج را ادامه داده و در پایان فصل به یک موفقیت مهم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی درباره دیدار برابر استقلال در جام حذفی، تصریح کرد: شرایط جام حذفی با بازی‌های لیگ متفاوت است و هر تیمی برای خودش شانس برد قائل است. می‌دانیم که بازی آسانی برابر استقلال در پیش نداریم و آنها در زمین خودشان دنبال برد هستند و روی قهرمانی در جام حذفی حساب باز می‌کنند، با این حال بازیکنان فجر سپاسی هم برابر استقلال کوه انگیره هستند و می‌خواهند خودشان را در این بازی ثابت کنند.

مهابادی در پاسخ به این پرسش که «آیا فجر سپاسی می‌تواند شانسی برای برد برابر استقلال داشته باشد؟» خاطرنشان کرد: به این موضوع اشاره کردم که هر تیمی در جام حذفی برای خودش شانس قائل است و ما هم برابر استقلال به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

به گزارش تسنیم دیدار تیم‌های فوتبال فجر سپاسی و استقلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت 16:50 روز پنجشنبه هفته جاری (25 مهر ماه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار