نخستین همایش پیاده‌روی خانوادگی به‌صورت ثبت‌نام الکترونیکی و آنلاین در اقلید برگزار شد.
کد خبر: ۷۸۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ 13 October 2019

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در اقلید

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی این شهرستان صبح امروز در حاشیه برگزاری نخستین همایش پیاده‌روی خانوادگی که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش و نیز هفته پیوند اولیا و مربیان در اقلید برگزار شد از اهمیت ورزش همگانی در نشاط و شادابی جامعه سخن گفت.

محمدهادی خدامی تصریح کرد: ترویج ورزش موجب سلامت جامعه و کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود ازاین‌رو ایجاد بستر مناسب و مؤثر برای ترویج ورزش و درنهایت سلامت جامعه امری لازم و ضروری است.

خدامی عنوان داشت: در سطح شهرستان اقلید با همکاری اداره ورزش و جوانان، شهرداری‌ها و سایر ادارات و برخی از هیأت‌های ورزشی اقدامات خوب و برنامه‌های مناسبی در راستای تحقق این اهداف صورت گرفت.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان اقلید با اشاره به اینکه این همایش پیاده‌روی برای نخستین بار در کشور به‌صورت ثبت‌نام الکترونیکی و آنلاین توسط اپلیکیشن رادیکال اسپورت برگزار شد، از ثبت‌نام حدود یک هزار و 300 نفر خبر داد و گفت: این همایش به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش و نیز هفته پیوند اولیا و مربیان و به دلیل متقارن شدن با ایام اربعین حسینی، یک هفته پیش‌تر، برگزار شد.

خدامی در پایان سخنان خود از برگزاری نخستین جشنواره ورزش خانوادگی تحت عنوان المپیک ورزشی خانوادگی در شهرستان اقلید به همت و برنامه‌ریزی هیأت ورزش‌های همگانی و مرکز ورزش‌درمانی ره پویان الفبای سلامتی برگزار می‌شود، خبر داد و یادآور شد: مهلت ثبت‌نام این جشنواره تا 25 مهرماه جاری بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراکز معرفی شده و اپلیکیشن رادیکال اسپورت برای ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش فارس، این همایش خانوادگی از پارک لاله اقلید آغاز شد و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی در تفرجگاه محمد رسول‌الله(ص) به پایان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار