در شش ماهه نخست امسال بیش از ۶۵ هزار تن گاز مایع در استان فارس تامین و توزیع شده است.
کد خبر: ۷۸۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 09 October 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه فارس در جلسه با مدیران شرکت‌های موزع گاز مایع گفت: این شرکت نقش تامین کننده در فرایند تامین و توزیع گاز مایع را برعهده دارد.
امیر بنی کریمی با تاکید بر جذب سهمیه تخصیصی گاز مایع استان از مبادی مشخص شده از سوی شرکت ملی پخش توسط شرکت‌های موزع گاز مایع، افزود: یکی از عوامل عدم توزیع بهینه گاز مایع به خانوار‌های بدون گاز طبیعی، نبود سیستم منسجم توزیع در شبکه توزیع است.
وی گفت: با شناسایی مشترکان واقعی، هماهنگی با ادارات و سازمان‌های مربوطه و راه اندازی برنامه نرم افزاری یک پارچه امور مشترکان گاز مایع می‌توان این مشکل را تا حد زیادی مرتفع کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه فارس افزود: از دیگر عوامل موثر بر توزیع بهینه گاز مایع، کنترل و نظارت شرکت‌های موزع بر نمایندگی‌های مجاز توزیع گاز و اجرای دستورالعمل‌های نظارتی توسط ارگان‌های مسئول است. وی ادامه داد: توزیع سیلندر توسط نمایندگی‌های غیر مجاز تخلف محسوب و با متخلفان براساس مقررات برخورد خواهد شد.
بنی کریمی، علاوه بر تشریح تبعات و خسارات احتمالی استفاده از گاز مایع به عنوان سوخت در خودروها، این اقدام را خلاف مقررات و از عوامل کمبود سوخت گاز مایع برای خانوار‌ها دانست و از شرکت‌های موزع و دستگاه‌های نظارتی خواست تا در این مورد اقدامات لازم را انجام دهند.

برچسب ها: گاز مایع ، فرآورده ، نفتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار