کوره های زغال غیر مجاز در این شهرستان شناسایی و امحاء شد.
کد خبر: ۷۸۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ 08 October 2019

تابناک فارس به نقل از مهر:سید بهاالدین سادات در خصوص جزییات این عملیات افزود: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان رستم کوره های زغال غیر مجاز در روستاهای «دودک وآبراهه» شناسایی و در این راستا افراد متخلف دستگیر وبه دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به تحقیقات به عمل آمده در این عملیات اظهار داشت: متخلفین با قطع و قطعه قطعه کردن درختان جنگلی بلوط و تبدیل آن به زغال اقدام به حمل آنها به شهرستانهای همجوار می کردند.

وی همچنین در ادامه از انجام عملیات دیگری در راستای برخورد با متجاوزان و سودجویان اراضی ملی این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا دو دستگاه خودرو سواری حامل چوب درختان جنگلی در محور مواصلاتی یاسوج به شهرستان رستم توقیف و مقدار یک هزار و ۲۵۰ کیلوگرم چوب قاچاق جنگلی از متخلفان کشف وضبط شد.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری رستم افزود: این عملیات نیز با تلاش شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان و همکاری افراد محلی انجام و محموله چوب قاچاق شناسایی و متخلفان پس از ساعتها تعقیب و گریز و تلاش فراوان برای خروج از صحنه تخلف در محور یاسوج به رستم در دام نیروهای منابع طبیعی گرفتار شدند.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و ارجاع متخلفان به مراجع قضایی خودروهای توقیف شده در این عملیات به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار