مشاور وزیر نیرو و رئیس ستاد عتبات وزارت نیرو از نحوه خدمات‌رسانی مجموعه وزارت نیرو و شرکت توزیع برق اهواز به مواکب اربعین حسینی واقع در مسیر طریق الحسین (ع) به سمت پایانه مرزی چذابه بازدید کرد.
کد خبر: ۷۸۶۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ 07 October 2019

سید یعقوب محمدمرادی مشاور وزیر نیرو امروز، 15 مهرماه در این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوزستان در امر خدمت رسانی به زوار اربعبن حسینی همچون هشت سال دفاع مقدس پیشرو بوده و امروز نیز در بازدیدی که از مواکب منطقه سیاحی و عین دو در ابتدای مسیر چذابه انجام شد، شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی در منطقه بودیم.

محمدمرادی افزود: براساس آمار اعلام‌شده از سوی ستاد عتبات عالیات کلانشهر اهواز، تعداد 220 موکب در طول مسیرهای اصلی و فرعی برپا شده و در این زمینه شرکت‌های توزیع برق خوزستان و اهواز خدمات‌رسانی بسیار مطلوبی را در بحث احداث شبکه روشنایی و برقدار کردن این موکب‌ها ارائه کرده‌اند.

وی عنوان کرد: شرکت‌های توزیع برق خوزستان و کلانشهر اهواز نهایت همکاری را با مسئولین مواکب در طول مسیر پایانه‌های چذابه و شلمچه داشته باشند و نسبت به ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها اقدام کنند. خوشبختانه در این زمینه شاهد بودیم که موکب‌داران از خدمات ارائه شده رضایت دارند.

مشاور وزیر نیرو بیان کرد: مجموعه صنعت برق از ماه‌ها قبل بصورت شبانه‌روزی عملیات گسترده‌ای را در کلیه پایانه‌های مرزی جهت پایداری شبکه و نیز اجرای پروژه‌های زیرساختی تامین برق و روشنایی به‌خصوص تجهیز پارکینگ‌ها و مواکب انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: همکاران ما علاوه بر ارائه تامین برق مواکب با اعزام کارشناسان فنی ایمنی در محل، نسبت به بررسی کابل، تابلو برق و سیم کشی داخلی اقدام و بازرسی‌های لازم را انجام داده و موارد خطرآفرین را به متولیان مواکب تذکر می‌دهند تا نسبت به حل آن‌ها اقدام شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار