حجت‌الاسلام موسوی‌خرم گفت: با رابطه و بدون هیچگونه ضابطه‌، زمین و اموال شرکت‌های بزرگ واگذار شد که این‌ها واگذاری و خصوصی‌سازی نیست، بلکه مصداق بارز غارت بیت‌المال است.
کد خبر: ۷۸۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 05 October 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت‌الاسلام «سیدمختار موسوی‌خرم» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، ضمن تقدیر از پرسنل نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: نیروهای خدوم و شجاع نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت مردم تا کنون 13 هزار شهید تقدیم به اسلام و انقلاب کرده‌اند.

امام‌جمعه لارستان درباره واگذاری غیرقانونی زمین به بعضی از افراد در کشور بیان کرد: اگر در واگذاری‌ زمین‌ها و شرکت‌های بزرگ به یک چارچوب و قاعده صحیحی عمل می‌شد، غارت بیت‌المال اتفاق نمی‌افتاد؛ این‌ها مصداق واگذاری و خصوصی‌سازی نیست، بلکه مصداق بارز غارت بیت‌المال است.

وی ادامه داد: با رابطه و بدون هیچگونه ضابطه‌، از فرصت‌های مثبت سوءاستفاده و اموال شرکت‌های بزرگ واگذار شد که باید راه بر این افراد بسته و فضای عادلانه ایجاد شود.

حجت‌الاسلام موسوی‌خرم به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: زمینه فساد باید از بین برود و در صورت وجود، درمان شود؛ نه فقط قوه قضائیه بلکه همه دستگاه‌ها در این زمینه مسئول هستند.

امام‌جمعه لارستان با بیان اینکه اگر جایی خواهان پیشرفت است باید به جوانان تکیه کند، افزود: باید طوری شود که جوانان میدان‌دار میدان عمل باشند و با ایده‌های خوبی که دارند، کارهای مهمی را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار