امام‌جمعه فیروزآباد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وعده‌های اروپایی‌ها در گفت‌وگو با ریاست جمهوری ایران اسلامی خاطرنشان کرد: نباید به وعده‌های اروپایی‌ها خوش‌بین بود.
کد خبر: ۷۸۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ 04 October 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به عملیاتی تحت عنوان «نصر من‌الله» در صحرای نجران در جنوب عربستان توسط ارتش یمنی‌ها در هفته‌ای که گذشت اظهار داشت: این عملیات که با انهدام ۳ تیپ نظامی همراه بود صدها تانک و خودرو زرهی منهدم شد و هزاران نفر از نیروهای سعودی فرماندهان ارشد، درجه‌داران و سربازان نیروهای مزدور خارجی دیده می‌شوند که به اسارت درآمدند.

وی افزود: در این عملیات صدها کیلومتر از مناطق نجران به تصرف نیروهای یمنی درآمد.

امام‌جمعه فیروزآباد ادامه داد: این عملیات صحنه نبرد ۵ ساله سعودی آدمکش اعتلا کاملاً به نفع نیروهای یمنی تغییر داد و ازنظر ناظران سیاسی بین‌المللی این پیروزی می‌تواند سرنوشت جنگ را بعد از ۵ سال که بسیاری از زیرساخت‌های کشور یمن نابود شده است و ده‌ها هزاران نفر به خاک و خون کشیده شده‌اند کاملاً به نفع نیروهای مخلص ارتش یمن سوق دهد و موقعیت ارتش مردمی یمن را در حد بالایی ارتقا دهد.

هاشمی‌زاده اضافه کرد: از دید ناظران سیاسی مسلماً در نشست آتی برای خاموش کردن شعله‌های جنگ، دولت انقلابی یمن بااقتدار وارد گفت‌وگو خواهد شد و این‌که برچسب‌های مداخله ایران اسلامی در جنگ یمن از سوی عربستان و کشورهای استکباری آمریکا، انگلیس و اروپا که به گوش می‌رسد، هیچ جایگاه در میان محافل سیاسی و نظامی دنیا ندارد.

وی بیان داشت: این عملیات کاملاً توسط نیروهای یمنی صورت گرفته است.

امام‌جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: امنیت داخلی کشور مدیون تلاش نیروی انتظامی است که تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز درراه امنیت کشور تقدیم انقلاب و اسلام کرده و بر پایه سه محور آگاهی، پیشگیری و پیگیری برای امنیت کشور در حال تلاش و انجام‌وظیفه است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وعده‌های اروپایی‌ها در گفت‌وگو با ریاست جمهوری ایران اسلامی خاطرنشان کرد: نباید به وعده‌های اروپایی‌ها خوش‌بین بود.

امام‌جمعه فیروزآباد تصریح کرد: گفت‌وگوهای مکرر سران اروپایی با ریاست جمهوری ایران اسلامی و دیگر مسئولان سیاسی کشور نباید ما را برای رسیدن به نتیجه مطلوب در برجام غافلگیر کند.

هاشمی زاده گفت: آنچه ما از اروپایی‌ها خواهانیم صداقت در عمل و گفتار، عدم وابستگی آن‌ها به آمریکا در مسئله برجام و رعایت قوانین بین‌المللی درزمینه های حقوق بشری و سیاست منطقه‌ای است.

وی در پایان افزود: لذا باید به خاطر بی‌حرمتی‌های کشورهای اروپایی در مجمع عمومی سازمان ملل نسبت به ایران اسلامی هوشیار بوده و مسئولان سیاسی کشور این بی‌حرمتی‌ها را نادیده نگرفته و با پاسخ به آن‌ها در گام سوم برجام جبران کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار