فرمانده ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز از کشف محموله سنگین توزیع قرص و آمپول قاچاق در خیابان مرکزی شیراز توسط گشت‌های محله محور رضویون خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 25 September 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری با موضوع کشفیات سپاه ناحیه بقیه‌الله اظهار داشت: محموله بزرگ قاچاق و توزیع قرص‌های مخدر، هورمونی، سقط جنین و غیره در یکی از خیابان‌های مرکزی شیراز کشف شد.

وی با بیان اینکه این کشف روز گذشته رخ داده است، گفت: این محموله شامل 204 هزار قرص از انواع ترامادون، متادون، انواع قرص‌های جنسی، سقط جنین و هورمونی بود که با هماهنگی دستگاه قضایی ثبت شده است.

سرهنگ علی‌پور خاطرنشان کرد: ورود این محموله در آستانه سال تحصیلی در شیراز بی‌دلیل نبوده است و امروزه مصرف این مواد بین دانش‌آموزان و دانشجویان زیاد شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز افزود:ارزش محموله حداقل بیش از 4 میلیارد تومان است که بازار 6 ماه آینده از همین محموله تامین می‌شده است.

علی‌پور با هشدار نسبت به مصرف و توزیع چنین قرص‌هایی گفت: با تبلیغات سوء ماهواره‌ای احساس نیاز کاذب به این نوع قرص‌ها در جوانان و خانواده‌ها به وجود می‌آید و در این میان سوداگران سودهای کلانی می‌برند.

وی با اشاره به مصرف این نوع قرص‌ها در جوانان با بهانه به دست آوردن شادی بیان کرد: خانواده‌ها باید مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار