فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خبر داد؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: در هفته دفاع مقدس ۶۰ ویژه برنامه با محوریت گفتمان ولایت فقیه در استان برگزار می شود که رژه نیروهای مسلح، دیدار با خانواده های شهدا، جشنواره ره آورد سرزمین نور، افتتاح طرح های محرومیت زدایی است.
کد خبر: ۷۸۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ 21 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی اظهار داشت: امسال در کنار پیشکسوتان دفاع مقدس و مسئولان در ویژه برنامه هایی به بررسی دفاع مقدس و دستاوردهای آن از نگاه جوانان، دانشجویان، دانش آموزان، نخبگان و نسل بعد از جنگ پرداخته می شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام هم گفت: امسال با توجه به اینکه حجم زیادی از زائران اربعین به استان ایلام می آیند برای حفظ امنیت و سلامت آنها تدابیری اندیشیده شده که در این راستا به همکاری سایر دستگاه ها و نیز عامه مردم نیاز داریم تا میزان مشکلات و تصادفات جاده ای در اربعین امسال در مقایسه با سال های گذشته به کمترین میزان برسد و رایزنی شده که امسال مدیریت راه های استان ایلام با نیروی انتطامی استان باشد.

فرمانده مرزبانی استان ایلام هم اظهار داشت: جنگ تحمیلی هرچند خسارات و ویرانی های زیادی برجای گذاشت و موجب تلفات سنگین انسانی شد اما برکات و دستاوردهای آن نیز در سال های بعد از جنگ تاکنون هویدا بوده که افزایش توان دفاعی و نظامی کشور حاصل دفاع مقدس است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار