حجت‌الاسلام رضوی اردکانی گفت: در زمانی که قیمت دلار از ۱۶ به ۱۱ هزار تومان افت کرده است باز هم نباید شاهد گرانی و حتی کمبود کالاهای مصرفی نباشیم.
کد خبر: ۷۸۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 21 September 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت‌الاسلام «سیدابوفاضل رضوی اردکانی» شیراز، با اشاره به اهمیت ادا شدن دین در زمان جهاد عنوان کرد: در توصیه‌های مذهبی ما تاکید شده است که اگر دینی داریم نباید وارد جنگ شویم مگر اینکه اول آن دین را ادا کنیم.

 

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: مسئولانی که فرزندانشان در جنگ اقتصادی امروز اقدام به تخلفات اقتصادی می‌کنند، باید بدانند که با حمایت مقام معظم رهبری، قوه قضائیه با قدرت هر چه تمام با این افراد مقابله و برخورد می‌کند.

 

وی اضافه کرد: دفاع از خاک ایران و انقلاب در کشور ما در طول دفاع مقدس، عزتی است که اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد و اکنون نیز با تمام توان در دفاع از کشور تمام تلاش به کار گرفته می‌شود.

 

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به حمله پهبادی یمن به عربستان گفت: امروز به جهان ثابت شده است که ایران، لبنان و یمن در مقابل استکبار در یک جبهه ایستاده‌اند.

 

حجت‌الاسلام رضوی اردکانی با ذکر مشکلات شهری در شیراز تصریح کرد: برای رفع بوی بد فاضلاب در شیراز مسئولانی همچون استاندار، مدیر آبفا، شهردار و ... باید به سرعت وارد عمل شده و این مشکل را در شهر رفع کنند.

 

وی از ماموران تعزیرات حکومتی درخواست کرد: این ماموران باید بر فروش اقلام مورد نیاز مردم نظارت کنند تا در زمانی که قیمت دلار از 16 به 11 هزار تومان افت کرده است باز هم شاهد گرانی و حتی کمبود کالاهای مصرفی نباشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار