چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنعت برق به همراه جشنواره روشنایی، نورپردازی و چراغ های تزئینی با حضور جمعی از برترین تولیدکنندگان و فعالان این صنعت و مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۷۸۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷ 17 September 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی فارس در حاشیه برپایی این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این نمایشگاه با رویکرد حمایت از تولید کنندگان، صنعتگران و کمک به رونق تولیدات داخلی برگزار می شود و فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها، محصولات و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران، علاقمندان و متخصصان این صنعت قرار بدهند و با در نظر گرفتن و سنجیدن روند تقاضای بازار، فعالیت ها و نوآوری های آینده خود را هدایت کنند.

سید محمود موسوی از حضور ۱۶۷ غرفه که ۴۷ درصد آنها از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان هستند در چهاردهمین نمایشگاه صنعت برق شیراز خبر داد و گفت: این نمایشگاه بعد از یک سال تعطیلی با ۲۵ درصد رشد و به همراه جشنواره روشنایی، نورپردازی و چراغ های تزیینی و لوستر برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه این نمایشگاه در سه سالن سرو، بهار و نرگس برپا شده، افزود: مشارکت کنندگان با زمینه فعالیت تولید و تعمیر انواع تابلوهای برق فشار قوی، فشار ضعیف، برق صنعتی، پایه چراغ‌های خیابانی، سیم و کابل، تجهیزات برقی، سیستم های خورشیدی، صاعقه گیر، تجهیزات محافظتی، تابلوهای نوری، چراغ های روشنایی و تزئینی و لوستر به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

مدیرعامل نمایشگاههای بین‌المللی فارس همچنین اعلام کرد هفته آینده سوم تا ششم مهرماه نیز همزمان شاهد برپایی دو نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس خواهیم بود.

به گزارش فارس، تمامی علاقمندان، متخصصان و عموم مردم می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه و جشنواره تا روز جمعه ۲۹ شهریورماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار