امام جمعه گراش  با اشاره به قداست شکنی یکی از مسئولین این شهرستان گفت: کاری که دشمنان ما دقیقاً امروز انجام می دهند، قداست شکنی نسبت به ولایت و مقدسات و نظام، و معمولی جلوه دادن این امر در بین مردم است.
کد خبر: ۷۷۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ 16 September 2019

به گزارش تابناک فارس: حجه الاسلام بخشایش پور ادامه داد: حالا آمریکا خویی شیطانی دارد و انتظاری از آن نداریم؛ اما اینکه مسئولی در این شهرستان مردم را بی دین معرفی بکند،این ناراحت کننده است.


امام جمعه گراش تصریح کرد: شما بیایید در فضای مجازی بر حسب تولدی بنویسید چون (مسلمان درست و حسابی دم دست نبود که توی گوش نوزاد اذان و اقامه بگوید و…) این اهانت محض است! و این قداست زدایی را نمی شود مزاح تلقی کرد.


به گفته وی، اگر از نظر ایشان دین داشتن جنبه سیاسی دارد، پس در جناح سیاسی ایشان هم یک مسلمان درست و حسابی پیدا نمیشد که در گوش بچه ات اذان بگوید؟؟!! فرماندارت هم دین نداشت؟؟!در این شهر چه خبر است؟!!! مسئولی خطا کند و بگویند عمدی در کار نبوده و اشتباه شده است،و این اهانت را شوخی تلقی کنند. مگر برچسب بی دینی به مردم زدن قابل شوخی است؟!


بخشدار گراش در هفته گذشته عکسی را در کنار فرزند تازه متولد شده اش در استوری صفحه اینستاگرامش کار کرد و در زیرنویس عکس نوشت: چون مسلمان درست و حسابی دور و برم نبود، خودم مجبور شدم در گوش فرزندم اذان بگویم. بعد از انتشار این عکس و دست به دست شدن در بین مردم وی این مطلب را صرفا یک شوخی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار