امام‌جمعه شیراز مستکبران را گدا‌هایی خواند که همه عمر خود از نفت و جیب ما و کشور‌های اسلامی خورده‌اند و حالا هم می‌خواهند ما را به جان هم بیندازند و حکومت کنند؛ وی درباره خودسوزی دختر آبی گفت: این مسئله را تبدیل به مسئله اصلی کشور کرده‌اند درصورتی‌که مسائل اصلی بر زمین‌مانده است.
کد خبر: ۷۷۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ 16 September 2019

به گزارش تابناک فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به خلق‌وخوی غارتگرانه استکبار جهانی بیان داشت: آن‌ها ۳۰۰ سال منابع کشور را خوردند و بردند؛ حالا که نظام اسلامی دست آن‌ها را از این منابع قطع کرده، فریاد اعتراضشان بلند شده و ابراز ناراحتی می‌کنند.

دژکام ادامه داد: کسی نیست در این وانفسا بگوید که الماس کوه نور بر تاج ملکه انگلیس چکار می‌کند؟ آن‌ها امکانات ملت‌های اسلامی را برای ساختن کاخ‌های خود غارت کردند، اما انقلاب اسلامی دست آن‌ها را قطع کرد و دلیل ناراحتی آن‌ها از نظام نیز همین است.

دژکام افزود: مستکبران گدا‌هایی هستند که همه عمر خود از نفت و جیب ما و کشور‌های اسلامی خورده‌اند و حالا هم می‌خواهند ما را به جان هم بیندازند یعنی تفرقه بیندازند و حکومت کنند.

وی با بیان اینکه برخی از مسایل در جامعه ما مسئله اصلی و برخی مسایل حاشیه است گفت: دشمن می خواهد مسئله حاشیه‌ای در جامعه بزرگ جلوه کند و آن را به عنوان اصل جلوه دهد از این روز همگان باید به این موضوع توجه کنند.

دژکام افزود: در روز‌های اخیر بحث خودسوزی دختری در فضای مجازی مطرح شد که باید قاضی در مورد آن حکم کند که حقیقت مطلب چه بوده است و بلافاصله این مسئله را تبدیل به مسئله اصلی کشور کرده‌اند درصورتی‌که مسائل اصلی بر زمین‌مانده است.

خطیب نماز جمعه شیراز در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به برپایی مراسم  عزاداری سرور و سالار شهید حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، از تولیت حرم مطهر احمد بن موسی(ع)، هیات های مذهبی، مداحان، سینه زنان و زنجیرزنان، روحانیون، پاکبانان و نیروهای شهرداری و نیروی انتظامی که در این مدت تلاش زیادی کردند، تشکر کرد.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
آقای امام جمعه ممنون از ابراز دلسوزی و تشریک مساعی با خانواده دختری که خودکشی کرد..چه زمانی جان و مال و حقوق مردم مسلمان در بیانات افرادی مانند شما که همیشه از مردم طلبکارند پایان میگیرد معلوم نیست ..امام خمینی رحمه الله علیه فرموده بودند مردم ولی نعمت ما هستند. اما آقای دژاکام قطعا نظر دیگری دارند ..
ناشناس
|
Czech Republic
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
البته که مسئله اصلی مردم ایران و کشور ایران هست ، صد البته که مسئله اصلی شما و امثال شما نیست ، چون نا مردمانید و اهل این کشور نیستید
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
خود سوزی یک دختر نشان از بی درو پیکر بودن وضعیت فرهنگی کشور در چهل سال گذشته است ان فرهنگی که در طی این چهل سال به بهانه ان میلیاردها تومان بودجه قرهنگی امثال شما و دوستان شما دریافت و حیفو میل کرده اند و از سر درک پایین و هنوز هم انرا درک نکرده اید و چنین نظر می دهید در همین خواب باشید تا به وعده امام خمینی برسی که می گفتند وای به روزی که این مردم از سر وجود شما اگاه شوند انگاه نه دیگر اثری از اسلام می ماند و نه مسلمانی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار