امام جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود بابیان این‌که آمریکا از این تحریم‌های کذایی به دنبال چیست؟ گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها بر سر منافعشان در ایران و درنهایت شکست انقلاب اسلامی وارد میدان تحریم شده‌اند و شروع به تحریم‌های اقتصادی علیه کشور ما کردند.
کد خبر: ۷۷۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ 13 September 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران اظهار داشت: پنجشنبه ۱۴ شهریور فرصت ۶۰ روزه ایران در توافق هسته‌ای پایان یافت و بر همین اساس ایران اعلام کرد سازمان انرژی هسته‌ای کشور موظف است درزمینهٔ تحقیق توسعه هر آنچه نیاز فنی کشور است بلافاصله شروع کند و هر آنچه ازنظر فنی نیاز به غنی‌سازی داریم انجام شود.

وی افزود: در گام سوم بازدهی به سانتریفیوژهای نسل جدید آغاز کرده‌ایم و طبق قرارداد برجامی ایران می‌بایست از سال یازدهم پس از اجرای برجام بازدهی به ماشین‌های سانتریفیوژهای Ir6 را آغاز کند.

امام‌جمعه فیروزآباد ادامه داد: با برداشتن گام سوم، ایران عملاً این تعهدات برجامی را لغو کرد که ازجمله موارد گام سوم برجامی راه‌اندازی زنجیره بیست‌تایی ماشین iR4 است که طبق برجام باید ابتدای سال یازدهم صورت می‌گرفت.

هاشمی‌زاده اضافه کرد: باید توجه داشت ایران تمامی کارها و حرکت‌های خود را طبق قرارداد بین‌المللی انجام داده و می‌دهد و غربی‌ها بدانند فرصت‌های تدریجی ما به آن‌ها از روی ضعف نبوده و نیست و چنانچه با برداشتن گام سوم غربی به تعهدات خود عمل نکنند، گام‌های بعدی را به کمک دانشمندانمان در بر خواهیم گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان این‌که آمریکا از این تحریم‌های کذایی به دنبال چیست؟ گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها بر سر منافعشان در ایران و درنهایت شکست انقلاب اسلامی وارد میدان تحریم شده‌اند و شروع به تحریم‌های اقتصادی علیه کشور ما کردند.

امام‌جمعه فیروزآباد بیان داشت: قطعاً هدف آمریکا از این تحریم‌ها شکست انقلاب ایران و مجبور کردن ایران به تسلیم شدن در مقابل آن‌ها است تا اینکه دست از اهداف انقلاب برداریم.

هاشمی‌زاده با اشاره به اهداف انقلاب ابراز داشت: استقلال در تمامی سطوح، آزادی مشروع در تمامی زمینه‌ها، برپایی نظام جمهوری اسلامی به رهبری ولی‌فقیه زمان، درس استقلال و آزادی به محرومان جهان، قطع کردن دست آمریکا از سر مستضعفان جهان، قطع منافع آمریکا در ایران اسلامی و جرئت دادن به مستضعفان جهان که علیه ستمگران حرکت کند، ازجمله اهداف انقلاب است.

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سرور آزادگان حسین بن علی و یاران باوفای آن حضرت به ویژگی‌هایی از قیام امام حسین (ع) پرداخت و خاطرنشان کرد: برگرداندن عزت و شرافت ازدست‌رفته مسلمین، صبر و استقامت در مقابل دستگاه جبار عموی و دیگر جنایتکاران، تقویت فعالیت‌های شیعیان و مستضعفان جهان، حاکمیت قرآن و عترت در دنیای دیروز و امروز و تحکیم پایه‌های یک حکومت ولایی به رهبری امام معصوم در زمان غیبت به رهبری ولی امر مسلمین ازجمله ویژگی‌های قیام امام حسین (ع) بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار