استاندار فارس در خصوص صنایع آب بر استان گفت: باید از ورود و توسعه شماری از صنایع پرآب استان جلوگیری کرد یا با برنامه ریزی نسبت به تامین آب این واحد ها اقدام کنیم.  همین را کم داشتیم! از آنجایی که استان فارس خیلی صنعتی است!!! و از تنوع بی نظیر صنایع برخوردار است!!! حالا باید از ورود صنایع آب بر جلوگیری شود.
کد خبر: ۷۷۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ 13 September 2019

به گزارش تابناک فارس: استاندار فارس در خصوص عدم برنامه ریزی سازمان آب منطقه ای برای تامین آب مورد نیاز صنعت از طریق آب های نامتعارف عنوان کرد: در استان فارس باید با پدیده آب فروشی مقابله شود و نباید فراموش کنیم که واحد های صنعتی می توانند از آب های نامتعارف استفاده کنند البته آب منطقه ای فارس نیز در این حوزه ورود نکرده است.

عنایت الله رحیمی با تاکید بر آنکه مصرف آب در استان باید هدفمند باشد گفت: باید میزان مصرف آب های زیر زمین در استان فارس کاهش چشمگیری داشته باشد و به دنبال این باشیم که بدون ایجاد التهاب در جامعه به دنبال از بین بردن چاه های غیر مجاز استان باشیم.

رحیمی با اشاره به عدم ایجاد چاه های غیر مجاز جدید در فارس تصریح کرد: باید چاه‌های غیرمجاز را بدون تنش از بین ببریم.

وی افزود: پتروشیمی ها باید با استفاده از پساب و فاضلاب نیاز تامین آب خود را برطرف کنند که با استفاده از این منابع آبی حدودا در ٢٠٠ حلقه چاه صرفه جویی می شود.

وی همچنین در خصوص صنایع آب بر استان گفت: باید از ورود و توسعه شماری از صنایع پرآب استان جلوگیری کرد یا با برنامه ریزی نسبت به تامین آب این واحد ها اقدام کنیم.

 همین را کم داشتیم!

از آنجایی که استان فارس خیلی صنعتی است!!! و از تنوع بی نظیر صنایع برخوردار است!!! حالا باید از ورود صنایع آب بر جلوگیری شود.

مثل اصفهان که وسط کویر است و کارخانه های بزرگ فولاد و ذوب آهن را که بسیار هم کم آب بر هستند!!!!!!!!! را در خود جای داده است.

کی می شود مدیران استان و کشور به جای حذف صورت مسأله که راحت ترین کار است کمی خلاقیت داشته باشند و کمی  برای حل معضل فکر کنند؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار