پارسایی با بیان اینکه به نحوه مدیریت در وزارت علوم، ایراد جدی وارد است، گفت: در دانشگاه شیراز به عنوان دانشگاه مادر و البته در دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و صنعتی، مشکلاتی از سوی تشکل‌های دانشجویی مطرح می‌شود که هر فردی را نگران می کند و این موضوع که در دفتر تشکل دانشجویی دوربین مداربسته کار گذاشته شود، زیر سوال بردن شان دانشجو محسوب می شود.
کد خبر: ۷۷۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶ 08 September 2019

به گزارش تابناک فارس: نماینده شیراز گفت: شخصا هنوز به تصمیم برای حضور در انتخابات مجلس آینده نرسیده است، گفت: اینکه چه کسی رای می‌آورد اهمیت ندارد بلکه اینکه مشارکت در سطحی حداکثری باشد، اقتدار بیشتر و جایگاه رفیع‌تر نظام اسلامی را در پی دارد.

پارسایی با بیان اینکه به نحوه مدیریت در وزارت علوم، ایراد جدی وارد است، گفت: در دانشگاه شیراز به عنوان دانشگاه مادر و البته در دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و صنعتی، مشکلاتی از سوی تشکل‌های دانشجویی مطرح می‌شود که هر فردی را نگران می کند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی به نماینده مردم در مجلس اجازه سخنرانی داده نمی‌شود، به حتم دیگر افراد هم با مشکل مواجه خواهند بود.

وی افزود: اینکه در دفتر یک تشکل دوربین مداربسته کار گذاشته شود، زیر سوال بردن شان دانشجو محسوب می شود.

نماینده مردم شیراز خاطرنشان کرد: احساس می‌شود که یا روسای دانشگاه تصمیم گیرنده نیستند یا بد تصمیم گیری می‌کنند، لذا باید به دنبال ساماندهی مسائل در وزارت علوم بود.

پارسایی همچنین درخواست کرد که بحث تقسیمات کشوری در هفت نقطه فارس به گونه ای که رضایت مندی همه را در پی داشته باشد، نهایی و اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار