وزیر آموزش و پرورش گفت: امیدواریم با قولی که به ما داده‌اند و روند پرداخت‌هایی که در شرف انجام است، پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا اوایل مهر پایان یابد.
کد خبر: ۷۷۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ 04 September 2019

 

تابناک / محسن حاجی‌میرزایی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره مهمترین برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: روز گذشته برنامه‌ام را به‌صورت کتبی و شفاهی ارائه کردم. الان مهمترین کار برگزاری شایسته بازگشایی مدارس است چراکه در آستانه مهر هستیم و همه همکارانم تلاش می‌کنند تا بازگشایی مدارس باشکوه بیشتر و بدون نقص برگزار شود.

وی ادامه داد: در برنامه‌هایم اشاره کردم که ما باید به ارتباط و پیوند بین خانه و مدرسه توجه کنیم. الان خانواده‌ها را مخاطب قرار می‌دهم که کمتر از دو هفته دیگر فرزندان شما راهی مدرسه می‌شوند و باید ارتباط خانواده و مدرسه افزایش پیدا کند.

حاجی‌میرزایی افزود: ارتباط خانواده و مدرسه به معنای کمک مالی به مدرسه نیست بلکه ارتباط والدین با مدرسه کمک می‌کند تا فرآیند تربیت دقیق‌تر و بهتر انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: خبر خوب به فرهنگیان نیز اینکه فرهنگیان از مطالبات معوق رنج می‌برند که موضوع پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آغاز شده است و امیدواریم با توجه به قولی که به ما داده‌اند و پرداختی که در شرف انجام است، تا پایان شهریور ماه و اوایل مهر پاداش پایان خدمت فرهنگیان به طور کامل پرداخت شود.

وزیر آموزش و پرورش همچین با اشاره به اینکه مدارس خشت و گلی حتما تا مهر برچیده می‌شود، گفت: این کار در استان سیستان و بلوچستان تا پایان آبان انجام می‌شود.

وی درباره استفاده از بخاری گازی در مدارس نیز اظهارکرد: هرجایی که علمک گاز رسیده است، تا قبل از شروع سرما بخاری گازی نصب می‌شود. در سایر مناطق که چنین امکانی ندارد از سایر روش‌ها از جمله رادیاتور روغنی یا انرژی تابشی استفاده می‌شود تا خطر حادثه به حداقل برسد.

حاجی میرزایی در پایان درباره ثبت نام از دانش آموزان اتباع افغانستانی در مدارس تصریح کرد: تصمیم گیری در این زمینه انجام شده است و قطعا باید این دانش آموزان ثبت نام شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار