محمدجواد جمالی نوبندگانی گفت: ما اصلا کسی را اجبار نمی کنیم که نفت ما را بخرد و پیشنهاد فرانسوی ها هم که می گویند بیایید ما به شما وام می دهیم پیشنهاد جالبی به نظر نمی رسد.
کد خبر: ۷۷۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 03 September 2019

به گزارش تابناک فارس: وی تاکیدکرد: وقتی ما خودمان می توانیم فروش داشته باشیم دیگر به وام نیاز نداریم؛ خواسته ما این است که تحریم نفتی ما رفع شود.


وی ادامه داد: اما ممکن است موشکی که به پهپاد امریکایی می زنیم هزینه داشته باشد. بعضی وقت ها باید هزینه ها را پرداخت کرد.

نوبندگانی عملکرد گروه جی هفت را موفقیت آمیز ندانست و گفت: روسیه که به دلیل مسائل اوکراین از گروه جی هشت اخراج شد و اختلافات بین اعضای گروه جی هفت نیز چندسال است که شدیدتر شده است به نوعی که پارسال در کانادا این اجلاس تشکیل شد و دیدیم که آقای ترامپ در هواپیما امضایش را پس گرفت.

 
وی ادامه داد: امسال هم اختلافات شدیدی وجود داشت؛ اختلافاتی که امریکایی ها با چینی ها داشتند؛ حتی اختلافاتی که امریکایی ها با فرانسوی ها بر روی مسائل الکترونیکی داشتند. خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بود که بحث مهمی بود.بحث ایران مطرح بود. بحث روسیه مطرح بود. یعنی آنقدر مشکلات وجود داشت که نتوانستند یک بیانیه صادر کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
ایران التماس می کنه یکی نفتش را بخره مجبور نمی تونه بکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار