مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز تاکید کرد:
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: مصرف برق در روز گذشته در کلانشهر اهواز به عدد 2 هزار و 390 مگاوات رسید که این عدد با توجه به شرایط دمایی که در طول روز گذشته با آن مواجه بوده‌ایم رقم خورده است.
کد خبر: ۷۷۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 03 September 2019

حسن کریمی با اشاره به وضعیت مصرف برق در اهواز اظهار کرد: مصرف برق در روز گذشته 9 شهریورماه در مقایسه با مدت مشابه در هفته گذشته در شهرستان اهواز 100 مگاوات افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه افزایش دما یکی از عوامل رشد مصرف برق بوده است، افزود: مصرف برق در روز گذشته در کلانشهر اهواز به عدد 2 هزار و 390 مگاوات رسید که این عدد با توجه به شرایط دمایی که در طول روز گذشته با آن مواجه بوده‌ایم رقم خورده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز تصریح کرد: با توجه به افزایش دما در استان خوزستان و کلانشهر اهواز از شهروندان درخواست داریم تا نهایت همکاری را با شرکت برق داشته باشند و نسبت به مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعت‌های پیک مصرف–که در اهواز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است- اقدام کنند.

کریمی ادامه داد: شهروندان اهوازی تاکنون همکاری خوبی در بحث مصرف و مدیریت مصرف برق داشته‌اند اما به منظور کاهش خاموشی‌ها امیدواریم تا این همکاری تا پایان فصل گرم ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در ساعت‌های پیک یا اوج که مصرف بالا می‌رود، شاهد افزایش دمای شبکه هستیم و به دلیل این مساله ممکن است تا شاهد تبعاتی بر روی شبکه باشیم که منجر به خاموشی می‌شود. از این رو با بالا رفتن دما انتظار داریم تا میزان مصرف از سوی شهروندان مدیریت شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار