استاندار فارس می گوید فارس باید در تمامی موارد در جایگاه اول باشد؛جناب استاندار!همین الان هم فارس کلی رتبه اول دارد،مثل رتبه اول تلفات جاده ای و رتبه اول فرونشست در جهان!
کد خبر: ۷۷۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 03 September 2019

به گزارش تابناک فارس: عنایت الله رحیمی گفت: استان فارس باید در تمامی موارد در جایگاه اول کشور باشد و فعالیت‌ها باید عملیاتی باشد نه اینکه به فکر افزایش تعداد جلسات باشید.

البته استان فارس در بسیاری از زمینه ها دارای رتبه نخست کشور است؛مثلا در تعداد تلفات تصادفات،همچنین در حوزه مهم فرار نخبگان و بعلاوه در پدیده فرونشست زمین که رتبه جهانی نیز دارد و خلاصه استانمان کلی رتبه اول دارد.

وی بیان کرد: بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی که خارج از کشور زندگی می‌کنند علاقه مند به سرمایه گذاری در کشور هستند اما بستر جذب این سرمایه گذاری ها در استان و کشور فراهم نشده است.

بهتر است اول مانع خروج(بخوانید فرار)سرمایه گذاران ایرانی به خارج از کشور بشوید سپس راجع به اشتیاق سرمایه گذارن مقیم خارج صحبت کنید...

رحیمی تاکید کرد: شرکت تولید کاغذ سبز خرامه هنوز ارائه گزارش نکرده است و باید مشکلات آنان برطرف شود و سایر پروژه‌های که دچار مشکل اند نیز باید این مشکلات برطرف شود.


وی افزود: سد تأخیری فسا آماده بهره برداری است و در سفر ریاست جمهوری به بهره برداری می‌رسد. تولید ایمپلنت در استان نیز در حال حرکت به سمت تجاری سازی هستند.


استاندار فارس در خصوص شرکت‌های دانش بنیان نیز اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان فعالیت‌های خوبی در زمینه‌های توسعه اقتصاد داشته‌اند و از هفت شرکت دانش بنیان در سال ٩٢ به بیش از ١۵٨ شرکت در امسال رسیده‌ایم.

و انشااله این افزایش تعداد مثل افزایش تعداد جلسات نباشد و واقعا عملیاتی باشد.

رحیمی خطاب به مدیران استان گفت: پیشنهاد می کنم هرکدام از مدیرانی که نمی توانند در مسیر توسعه و موفقیت استان با توجه به ظرفیت ها حرکت کنند استعفا دهند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار