امام جمعه دماوند با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت پرهیز دولت از مسائل حاشیه‌ای، گفت: حاشیه‌سازان وقت مسئولان را می‌گیرند و فرصت خدمت را از بین می‌برند.
کد خبر: ۷۷۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 31 August 2019
امام جمعه دماوند: حاشیه‌سازان فرصت خدمت را از مسئولان می‌گیرند

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند به دیدار اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار اقتصاد و فرهنگ را دو مسئله مهم کشور دانستن؛د اما همه باید بدانیم که مسائل فرهنگی در دراز مدت از اقتصاد هم مهمتر است.

وی با بیان اینکه تبیین ابعاد و سبک زندگی اسلامی - ایرانی و تکمیل و اجرای طرح مهندسی فرهنگی از اولویت‌های بخش فرهنگی است، افزود: بهبود فرهنگ کار و اصلاح فرهنگ امر به معروف ضرورت جامعه و مقابله با بی بندوباری اخلاقی از مصادیق نهی از منکر است.

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه دولتمردان و مردم باید یکدیگر را یاری و همراهی کنند، گفت: طرح موضوع ضرورت استعفای دولت توسط برخی جریان‌ها خسارت‌بار و فرصت سوز است و همچنین موضوع رفتن زنان به استادیوم‌های ورزشی و برگزاری کنسرت‌ها مسئله اصلی کشور نیست.

حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: برخی مسئولان برای شانه خالی کردن از بار مسئولیت‌های اصلی به حاشیه‌سازی می پردازند و بعضی نیز گفتمان مبارزه با فساد را سیاسی می کنند این در حالی است که قبل از قوه قضائیه، دولت باید در مبارزه با فساد پیشگام باشد.

وی با تاکید براینکه دولت باید بسترهای شفافیت مالی را فراهم کند، افزود: اعتمادسازی برای مردم از مصادیق معروف و ایجاد شک و شبهه و ناامید کردن مردم از مصادیق منکر است؛ امروز که چشم مبارزان یمن، فلسطین، لبنان و عراق به ما دوخته شده، ما حق اختلاف و ایجاد یاس نداریم.

امام جمعه دماوند ادامه داد: امروز انقلاب ایران فقط متعلق به ایرانی‌ها نیست، بلکه متعلق به همه مستضعفان دنیا است؛ ایجاد نظام اسلامی توسط امام خمینی (ره) و سرنگون کردن رژیم طاغوت نمونه احیای معروف و از بین بردن منکر است.

وی در ادامه سخنان خود به در پیش بودن ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان اشاره کرد و گفت: همه باید برای برپایی مراسم عزاداری سالار شهیدان آماده باشیم؛ انقلاب اسلامی برگرفته از انقلاب حسینی است و باید پاسخگوی شهدای انقلاب باشیم؛ در این شرایط سخت اقتصادی برخی افراد مراقب باشند تا نقش یزید را بازی نکنند.

فتاح ادامه داد: کسانی که بیت‌المال را غارت می کنند، احتکار کرده و یا اسباب گرانی را فراهم می کنند، چطور می‌خواهند روز قیامت جواب خدا و رسولش را بدهند؟

وی بیان کرد: این کشور شیعه و امام زمان (عج) است و پرچم انقلاب بر دستان مقام معظم رهبری است و همه باید ایشان را یاری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار