از دوم تا هشتم شهریور ماه، هفته دولت نامگذاری شده است و علت نامگذاری چنین هفته ای این است که دولت شهید رجایی نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهادند.
کد خبر: ۷۷۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 28 August 2019

 

به گزارش تابناک فارس: همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمت گزار باشد، پایدار خواهد بود.
در این سرویس خبری چکیده ای از افتتاح هایی که مناسبت هفته دولت در استان فارس و شهرستان ها به بهره برداری رسیده است می پردازیم.

«استان فارس»
همزمان با هفته دولت 4 هزار و 711 واحد مسکونی در طرح بهسازی و بازسازی مسکن روستایی با اعتبار 179 میلیارد تومان، 68 پروژه زیرساختی ورزشی، 16 پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر یازده میلیارد ریال، یک واحد "بسته‌بندی آبزیان"، پروژه‌های روستایی با اعتبار 480 میلیارد تومان و 1350 میلیارد ریال پروژه بزرگراهی- راه اصلی و راه روستایی در استان فارس به بهره برداری رسید .

 

«شیراز»
شهرداری شیراز همزمان با هفته دولت 18 پروژه فرهنگی، ورزشی، تفریحی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان را افتتاح می کند.

این طرح ها شامل: افتتاح فرهنگسرای حکمت، فاز دو پارک بعثت، بلوار تخت جمشید، پارک جنگلی منطقه دو،سه واحد بسته بندی و فرآوری شامل بسته بندی چای و قهوه، حبوبات و خشکبار و آبزیان در شهرک صنعتی شیراز، دو پایگاه سلامت در شیراز و یک طرح گردشگری شامل سفره خانه و اقامتگاه سنتی در بافت تاریخی- فرهنگی شیراز است.

 

«نی‌ریز»
افتتاح ساختمان شماره ۲ آتش‌نشانی در خیابان نصر نی‌ریز  توسط شهرداری با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از پروژهایی بود که در این هفته به بهره‌برداری رسید.

 

«رستم»
پروژه های عمرانی، کشاورزی و نیروگاهی با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، رئیس سازمان تعاون روستایی فارس، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی فارس، فرماندار شهرستان رستم و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح گردید.

 

«اقلید»‌‌‌
از ۶ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و ورزشی در اقلید با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال که شامل: شبکه آبیاری باغات و مزارع اقلید به طول هزار و ۸۶۰ متر ، بهره برداری از پست برق رفع افت ولتاژ برق شهری و افتتاح زمین چمن مجموعه شادروان مختاری بهره برداری شد.

 

«فراشبند»
۳ طرح عمرانی و خدماتی با ۲۳ میلیارد و پانصد ریال هزینه که شامل: افتتاح روکش آسفالت جاده فراشبند به امام زاده شهید، مطب دامپزشکی بخش دهرم و زیر سازی و آسفالت روستای دهگاه شهر دهرم در فراشبند به بهره برداری رسید.


«صدرا»
مخزن 15 هزار مترمکعبی ذخیره آب شهر جدید صدرا در استان فارس به همراه خطوط انتقال آب به‌طول 6.5 کیلومتر و 10 حلقه چاه آب با حضور مقامات استانی افتتاح شد.

 

«بیضا»
۳۴ طرح عمرانی، خدماتی، درمانی وکشاورزی با اعتباری ۱۸ میلیارد تومان که شامل: بهسازی معابر روستا‌های شیخ عبود، دشمن زیاری، فتخوان، ایاسجان، تنگ خیاره، گلخانه تولید سبزی وصیفی جات در روستای شیخ عبود و تجهیز بخش‌های زنان و زایمان، تالاسمی یا کولیز بیمارستان قمربنی هاشم «ع»در شهر و روستا‌های بیضا افتتاح شد.

 

«فسا»
پایگاه سلامت فاز ۲ گلستان شهر فسا با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان ، مرکز اورژانس در همین منطقه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و واحد تولیدی قند و نبات و نقل های طعم دار با اشتغالزایی ۶۳ نفر از جمله طرح‌هایی بود که در شهر فسا به بهره برداری رسید.

 

«زرین دشت»
همزمان با هفته دولت طرح‌ اصلاح خط آبرسانی زرین‌دشت در شرق استان فارس با حضور استاندار به سرانجام رسید.

 

«لامرد»
به مناسبت هفته دولت،چند طرح عمرانی در حوزه‌های آبرسانی، بهسازی معابر و راه و جاده و ۹ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در لامرد به بهره برداری رسید.

 

«سپیدان ـ بهرغان»
واحد اقامتگاه بومگردی زاگرس بهرغان در روستای بهرغان با هدف توانمندسازی روستایی و ایجاد اشتغال پایدار، با هزینه ۲۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

«مُهر»
چند طرح عمرانی در حوزه‌های آبرسانی، بهسازی معابر و راه و جاده، بهزیستی در شهرستان‌ مهر به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید. 

 

«لارستان»
به مناسبت هفته دولت فرمانداری ویژه لارستان و جمعی از مسئولین شهرستان چند طرح عمرانی، زیربنایی و تولیدی که شامل: ساخت مزرعه پرورش، تکثیر و سم گیری ازعقرب ایرانی و... بود را با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح کردند.

 

«جهرم ـ خفر»
چند طرح عمرانی در حوزه‌های آبرسانی، بهسازی معابر و راه و جاده، بهزیستی که شامل: بخشی از بزرگراه شیراز - جهرم به عنوان یکی از محور‌های شریانی و ارتباطی استان فارس با استان هرمزگان در جهرم افتتاح شد.

همچنین در بخش خفر جهرم پرورش گوسفند از نژاد رومانوف با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان،۸ کیلومتر از محور روستایی کراده با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، ۴۵ هزار متر مربع طرح زیرسازی معابر، ۳۴ هزار متر مربع طرح آسفالت و اصلاح شبکه آب به بهره برداری رسید.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار