فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: اگر در دهه 80 دشمن می‌توانست به ما حمله کند اما امروز حمله به ایران دیگر موضوعیت ندارد، در مورد مذاکره هم اگرچه یک ابزار خوب است اما در شرایط فعلی مذاکره صورت نمی‌گیرد چون آمریکایی‌ها به آن اعتقادی ندارند.
کد خبر: ۷۷۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 24 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ یوسف مولایی در جلسه شورای اداری استان البرز گفت: فردی به نام رجب صفراف مسئول یکی از پژوهشکده‌های روسی در مطلبی ضمن ابراز تعجب از مقاومت ایران در برابر فشار تحریم‌های 40 ساله می‌گوید که کشوری مثل روسیه هم نمی‌تواند حتی شش ماه در برابر این تحریم‌ها دوام بیاورد.

مولایی افزود: تاب آوری انقلاب بسیار بالاست و این تاب آوری مرهون درس‌های دفاع مقدس است، دفاع مقدس شاه کلید مدیریت جهادی است، این فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس قابل توجه است.

وی ادامه داد: اولین درسی که دفاع مقدس به ما داده که نیاز همین امروز هم هست وحدت است، در ماه‌های نخست جنگ به دلیل تفرقه توفیقات زیادی نداشتیم اما بعد از آن به دلیل وحدت پیروزی‌های زیادی داشتیم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) افزود: این ریسمان را امروز بگیریم حتما موفق خواهیم شد، امید دشمن به شکسته شدن وحدت است، دومین درس دفاع مقدس هم استقامت است، جنگ این را به ما یاد داد.

وی ادامه داد: دشمن در شرایط فعلی می‌خواهد امکانات خود را زیاد نشان دهد اما دفاع مقدس به ما یاد داد که نباید از کمبود امکانات و تجهیزات خودمان و از تجهیزات دشمن بترسیم.

مولایی خاطرنشان کرد: ما زمانی موشک نداشتیم اما امروز ما می‌توانیم معنا پیدا کرده و چیزی کم نداریم، پیشرفت ما در حدی است که در بوکمال به جای ساختمان، اتاقی که تروریست‌ها در آن جلسه داشتند را هدف قرار دادیم و با پهپاد هم از آن فیلم گرفتیم.

وی ادامه داد: در استان البرز هم برای پیشرفت براساس آمایش سرزمینی چیزی کم نداریم و فقط مشکل اعتماد به نفس داریم، دفاع مقدس به ما این را یاد داده است تا از فرصت‌ها استفاده کنیم.

مولایی تصریح کرد: در زمان جنگ نیروهای ما کارهای غیرممکنی را ممکن کردند و ما امروز باید از آن کارها درس بگیریم.

این مسئول در ادامه به وضعیت کنونی کشور در فضای بین‌المللی اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن نه از امکانات ما بلکه از قوام ما عصبانی شده است، اگر در دهه 80 دشمن می‌توانست به ما حمله کند اما امروز حمله به ایران دیگر موضوعیت ندارد، در مورد مذاکره هم اگرچه یک ابزار خوب است اما در شرایط فعلی مذاکره صورت نمی‌گیرد چون آمریکایی‌ها به آن اعتقادی ندارند و می‌گویند اسلحه و موشک را بدهید و بعد مذاکره کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار