سخنران یادواره شهدای فیروزآباد گفت: عزت امروز کشور مرهون خون شهدا و فداکاری رزمندگان است و دولت و ملت باید با تبعیت از رهبری انقلاب، از این عزت پاسداری کنند.
کد خبر: ۷۷۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 23 August 2019

تابناک فارس به نقل از نارین: شب گذشته حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌رضا حسنی در مراسم یادواره ۸۰‌شهید محله‌ی فیروزآباد شهرستان میبد ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و تقدیر از ایثارگری و رشادت خانواده‌های آنان اظهار داشت: عزت امروز کشور مرهون خون شهدا و فداکاری رزمندگان است و دولت و ملت باید با تبعیت از رهبری انقلاب، از این عزت پاسداری کنند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که دشمنان انقلاب اسلامی به قدرت جمهوری اسلامی پی برده‌اند و می‌دانند که قدرت این ملت از کجاست، افزود: حاکمان ایران در دوران قبل از انقلاب اسلامی نمی‌توانستند بدون اجازه امریکا حتی نخست وزیر تعیین کنند، اما به برکت انقلاب اسلامی و در حال حاضر از نظر سیاسی مستقل‌ترین کشور در دنیا هستیم.

حسنی تاکید کرد: در این چهل سال با توطئه‌هایی که علیه کشور ما انجام شد از انفجار حزب جمهوری اسلامی ترورهای خیابانی و تجزیه طلبی تا قصه اخیر داعش لطمه به برای ما بود‌.

وی خاطرنشان کرد: اسراییل می‌گفت بازوی حزب الله سوریه است، باید این بازو را قطع کنیم و بعد به سراغ جمهوری اسلامی برویم، اما اگر ایستادگی رهبری و شهدای مدافع حرم و رزمندگان عزیز نبود و مقابل توطئه اسراییل ایستادگی صورت نمی‌گرفت، امروز در خیابانها و خانه‌های این کشور با داعش می‌جنگیدیم.

امام‌جمعه موقت شهر میبد در پایان تاکید کرد باید همواره شکرگذار یکی از نعمت‌های الهی که نعمت ولایت‌فقیه است، باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار