استان فارس از نظر تلفات جاده‌ای در صدر فهرست استان‌های کشور است که شمار کشته‌شدگان حوادث رانندگی این استان طی سال ۹۷ از سوی پلیس،‌ حدود یک هزار نفر اعلام شد.
کد خبر: ۷۷۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 21 August 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس که چهارشنبه برای معارفه فرمانده جدید پلیس‌راه کازرون- شیراز به کازرون سفر کرده بود،‌ در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت:‌ طی سال ۹۷،‌ حدود یک هزار نفر در اثر تصادفات جاده ای در محدوده استان فارس، جان خودشان را از دست دادند.

سرهنگ هاشم دهقان افزود:‌ استان فارس به دلیل وسعت جاده های مواصلاتی یکی از استانهای حادثه خیز کشور است.

وی با اشاره به تلاش‌ها برای شناسایی نقاط حادثه‌خیز جاده‌های استان فارس گفت:‌ ۳۱۳ نقطه حادثه‌خیز درجاده‌های مواصلاتی این استان شناسایی شده که تاکنون ۲۱۷ نقطه آن به تایید اداره‌کل راهداری استان رسیده است.

فرمانده سابق پلیس راه کازرون - شیراز نیز در این جلسه گفت:‌ طی سه ماه نخست امسال، تلفات جاده‌ای در محورهای کازرون ۹ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ اصغر پهلوان افزود: تعداد تلفات جاده‌ای شهرستان در این مدت نسبت به مدت زمان مشابه پارسال از ۳۰ نفر به ۲۱ نفر کاهش یافت.

در این آیین که با حضور فرماندار و دیگر اعضای شورای اداری شهرستان کازرون برگزار شد،‌ از خدمات سرهنگ اصغر پهلوان فرمانده سابق پلیس راه کازرون - شیراز قدردانی و سرگرد مظفر احمدی به عنوان فرمانده جدید این پلیس‌راه معرفی شد.

شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار