رحیمی افزود: دشمن می‌خواهد با یاس و نا امیدی به نظام اسلامی ضربه بزند، روحانیون نیز باید بر موضوع امید آفرینی تاکید کنند.
کد خبر: ۷۷۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 21 August 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «عنایت الله رحیمی» پیش از ظهر امروز در همایش طلائیه داران تبلیغ که در سالن اجتماعات بنیاد مهدویت برگزار شد، رسالت های روحانیون را مورد توجه قرار داد و گفت: تبلیغ یکی از شیوه‌های اثرگذار در جامعه است.

 

استاندار فارس با تاکید بر اینکه روحانیون نیز باید از شیوه‌های نوین تبلیغ استفاده کنند، عنوان کرد: حضور روحانیون برای ترویج شعائر دین و حقیقت بسیار ارزشمند است.

 

وی در ادامه ابراز کرد: امروز روش‌های تبلیغ به روش‌های جدیدی تغییر پیداکرده است، کسی که وظیفه تبلیغ را بر عهده می‌گیرد باید اغنایی را ایجاد کند و زمانی اغنا ایجاد می‌شود که سخنی از دل برخیزد.

 

استاندار فارس با بیان اینکه در آستانه هفته دولت قرار داریم، تصریح کرد: در چهل سال گذشته علی رغم اینکه دنیا با ما جنگ داشت وجبی از کشور اسلامی را واگذار نکردیم، که این نشان از قدرت و توانمندی نظام مقدس اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه جایگاه خود را در کشور تثبیت کرده‌ایم، عنوان کرد: تثبیت جایگاه در دنیا نشان از کارآمدی نظام اسلامی است، دشمن برای اینکه بخواهد ناکارآمدی نظام را ترویج کند از شیوه‌های مختلف به ویژه شویه های نوین استفاده می‌کند که ما نیز باید به ابزار جدید تبیلیغ تسلط پیدا کنیم تا نظام مقدس اسلامی را کاآمد جلوه دهیم.

 

رحیمی در ادامه بیان داشت: دشمن می‌خواهد با یاس و نا امیدی به نظام اسلامی ضربه بزند، روحانیون نیز باید بر موضوع امید آفرینی تاکید کنند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن بر وحدت و همدلی نشانه رفته است و می‌خواهد این وحدت و همدلی را از ببین ببرد، افرادی که بر مباجث فرهنگی واقف هستند تاکید آنان بر وحدت و همدلی باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار