تیم فجر سپاسی به عنوان یکی از نمایندگان استان فارس در این لیگ در هفته دوم مقابل علم و ادب تبریز بازی می‌کند.
کد خبر: ۷۷۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 21 August 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم: هفته دوم تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال فردا پنج‌شنبه با 9 بازی برگزار می‌شود. استان فارس با 2 تیم فجر سپاسی و قشقایی شیراز در این دوره از لیگ دسته یک شرکت دارد.

در هفته دوم تیم‌های نود ارومیه-سپیدرود رشت، مس رفسنجان-استقلال خوزستان، بادران تهران-نیروی زمینی، فجر سپاسی-علم و ادب تبریز، گل ریحان البرز-آلومینیوم اراک، خوشه طلایی ساوه-قشقایی شیراز، داماش گیلان-سرخپوشان پاکدشت، ملوان-آرمان گهر، مس کرمان-رایکا بابل با هم رقابت می‌کنند.

تیم فجر سپاسی به عنوان یکی از نمایندگان استان فارس در این لیگ در هفته دوم مقابل علم و ادب تبریز بازی می‌کند. فجر در حال حاضر در رده 17 و تیم علم و ادب در رده سیزده جدول قرار دارند. هر دو تیم در بازی هفته نخست موفق به کسب امتیازی نشدند.

فجر سپاسی شیراز - شهرداری تبریز ساعت 17:15 در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با داوری یعقوب آشوری، علی احمدی، حسین مرادی و علی ابراهیمی و نظارت بابک وسیله‌بر مقابل نماینده تبریز بازی می‌کند.

در نخستین هفته تیم فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه امام خمینی اراک مهمان تیم آلومینیوم بود. داوود مهابادی، سرمربی فجر، آلومینیوم را یکی از تیم‌های خوب لیگ دسته اول دانسته است.

 

در این بازی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم آلومینیم اراک شد تا شاگردان داود مهابادی لیگ را با شکست آغاز کنند. تیم فجر در حال حاضر با یک شکست و صفر امتیاز در رده 17 جدول قرار دارد.

سرمربی تیم فجر پیش از این گفته بود که بازیکنان فجر کاملا به اهمیت رقابت با مدعیان و امتیاز این بازی‌ها آگاه هستند و تلاش می‌کنند در این بازی به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنند که به این نتیجه مطلوب نرسیدند.

مهابادی ضمن تائید سختی کار تیم فجر سپاسی در این دوره از لیگ اعتقاد دارد که فجر باید اعتبار گذشته خود را به دست بیاورد و به حضورش در لیگ دسته اول خاتمه دهد.

به گفته سرمربی تیم فجر سپاسی در فصول اخیر فجر شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر داشته اما همواره با بدشانسی از این مهم بازمانده است. باید تلاش کنیم تا به این حسرت شش ساله خاتمه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار