رئیس اداره اوقاف ناحیه ۳ شیراز برنامه‌های بقاع متبرکه این شهر در جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۷۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷ 18 August 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام سید میثم حسینی رئیس اداره اوقاف ناحیه ۳ شیراز در مورد برنامه‌های این اداره برای بزرگداشت عید سعید غدیر اظهار کرد: برگزاری جشن عید غدیر در امامزاده سید تاج‌الدین غریب در روز ۲۹ مردادماه و از ساعت ۴ عصر، به میزبانی بقعه متبرکه شاه داعی الله از جشن غدیر در ۲۹ مردادماه و از ساعت ۶ و نیم عصر از جمله برنامه‌ها است.

او افزود: جشن عید غدیر همچنین در امامزاده علی بن حمزه (ه) شیراز روز ۲۸ مردادماه و بعد از نماز مغرب و عشا و برگزاری ایستگاه صلواتی در این محل از ساعت ۴ بعد از ظهر، قرائت خطبه غدیر در این آستان و در ۲۹ مردادماه و از ساعت ۱۱ صبح، عیادت از بیماران در این تاریخ و از ساعت ۳ بعد از ظهر از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس است.

حسینی ادامه داد: آستان مقدس این امامزاده همچنین شاهد سفره افطاری در ۲۹ مردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در این محل خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی همچنین در امامزاده سید علاءالدین حسین (ع) به‌عنوان یکی دیگر از امامزادگان شاخص استان فارس روز ۲۸ مردادماه و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

او افزود: برگزاری ایستگاه صلواتی در ۲۹ مردادماه و ساعت ۱۰ صبح و دایر شدن ایستگاه مشاوره در همین روز و ساعت، از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس است.

حسینی گفت: نظیر این برنامه‌ها در امامزاده شمس‌الدین (ع)، بی‌بی زینبیه (س) و بی‌بی خدیجه (س) و امامزاده ابراهیم (ع) سیبویه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار