معاون استانداری فارس از عزم جدی دولت در تکمیل طرح‌های نیمه‌ تمام در هفته دولت می گوید در حالی که رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس در فروردین ماه 97 اعلام کرده بود در صورتی که هیچ پروژه جدیدی در استان فارس کلنگ زنی نشود 20 سال برای تکمیل پروژه های نیمه تمام نیاز است.
کد خبر: ۷۷۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 17 August 2019

به گزارش تابناک فارس: معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:‌ نگاه دولت به توسعه متوازن همه مناطق استان است و به همین منظور، اقدام‌های خوبی از سوی دولت طرح‌ریزی شده است که بخشی از آنها به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

سید احمد احمدی‌زاده افزود:‌ با وجود تنگناهای مالی فرارو، دولت عزم جدی در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام با هدف خدمت‌ شایسته به مردم را در دستور کار خود قرار داده است و از این رو، شمار قابل توجهی از طرح‌ها در شرایط محدودیت اعتباری، در هفته دولت به ثمر می‌نشینند و مردم از خدمات آنها بهره‌مند می‌شوند.

این در حالیست که رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در فروردین ماه 97 گفت: در این استان 20 هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است تا پروژه های نیمه تمام ملی و استانی را به سرانجام برساند ، این عدد خیلی بزرگ و سنگین است.
تاجگردون با بیان اینکه کل بودجه استان فارس در زمینه ملی و استانی 2 هزار میلیارد تومان است گفت: فقط 60 درصد این رقم تخصیص می یابد ، بنابر این اگر بخواهیم با این روند تخصیص اعتبار طرح های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم 20 سال اگر هیچ پروژه جدیدی شروع نشود باید بودجه اختصاص یابد تا طرح های نیمه تمام جمع شود.

اگر منظور از تکمیل طرح های نیمه تمام؛ پروژه هایی است که چند بار افتتاح شدند با این بهانه که آن ها پروژه های ناتمامی بوده که در آستانه انتخابات سال 96 به بهره برداری کامل رسیده است باید از دولت تشکر کنیم و بگوییم ملت ایران عمران و آبادانی نمی خواهد...

اگر هم «سیاست فریز کردن اقتصاد که در نهایت منتهی به رکودی چند ساله شد»؛ «امضای برجامی که قرار بود چالش های اقتصادی ما را سامان دهد و نداد»؛ « افزایش فقر مطلق در دولت دوازدهم»؛ خدمت رسانی شایسته به مردم طلقی می شود باید به دولت خسته نباشید گفت!


وی اظهار داشت:‌ به عنوان نمونه، با اعتبارات تخصیص یافته از سوی دولت به طرح ‌های عمرانی در شهرستان کازرون این طرح ها شتاب خوبی گرفته اند که بخشی از این طرح‌ها در هفته دولت آماده افتتاح شوند و البته این تلاش به صورت متوازن برای عمران و آبادانی همه مناطق استان ادامه دارد.

منظورتان از شتاب خوب طرح های عمرانی در کازرون:

کلنگ زنی پروژه پتروشیمی کازرون است که از سال 1387 تا الان نزدیک به 5 درصد پیشرفت فیزیکی داشته؟ 

یا تونل محرم که پس از گذشت 12 سال از کلنگ‌زنی آن تنها دارای 25 درصد پیشرفت فیزیکی بوده؟

بهتر است کمی از شتاب تان کم کنید...


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس درباره آخرین وضعیت طرح تقسیمات کشوری استان گفت:‌ این طرح در فرایند قانونی در دست پیگیری است و در این روند، مطالبات مردمی مدنظر مسئولان مربوطه است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
نخواهد شد .زیرا چاقو دست خودش را نمی برد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار