فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس گفت: ۲۰۶ هزار و ۷۲۹ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی در استان فارس رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.
کد خبر: ۷۷۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 13 August 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس گفت: با تلاش مامورین یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس ۲۰۶ هزار و ۷۲۹ مترمربع از اراضی ملی و دولتی به ارزش ۱۷۳ میلیارد ریال رفع تصرف و ۸۱ هزار و ۵۱۹ متر مربع به ارزش ۷۰ میلیارد ریال نیز از دست سود جویان و زمین خواران رفع تعرض فوری و به بیت المال بازگردانده شد.

سرهنگ حسین مهدوی نژاد افزود: نقش ارزنده و سازنده مردم در امر پیشگیری و جلوگیری از تصرفات بسیار مهم و ارزنده است و از همه شهروندان محترم استان درخواست می‌شود به محض مشاهده و اطلاع از هرگونه تصرفات غیرقانونی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز و تعرضات به اراضی ملی و دولتی با شماره تلفن ۰۷۱۳۶۴۹۰۷۱۷ یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان فارس تماس حاصل و اطلاع رسانی کنند.

او تصریح کرد: مردم چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهر‌های سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم را در این خصوص از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان به عمل آورده و از خرید هرگونه اراضی بدون سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار