مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بيان اينكه حوزه راهداری نبود اعتبار و بودجه نمی‌شناسد، عنوان كرد: باید دغدغه و سلامت مردم را در اولویت قرار دهیم، لذا گاهی بدون اعتبار نیز تمام فعالیت‌ها کماکان ادامه دارد .
کد خبر: ۷۷۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 13 August 2019

به گزارش تابناک فارس: عليرضا سياهپور ایمن سازی را از اهداف اصلی اين اداره‌كل خواند و گفت: فارس به لحاظ گستردگی و شاخص‌ها رتبه نخست کشته‌ها را ندارد، باید این موضوع را بر اساس شاخص‌های مختلف بررسی کرد .

وی ادامه داد: بر اساس آمار پلیس تعداد کشته ها نسبت به سال گذشته کاهش یافته است اما تعداد تصادفات افزایش یافته است، همراهی راهداری، کمیسیون ایمنی، پلیس و... دلیل این کاهش بوده است. 

این کاهش تعداد تلفات تصادفات در حالی است که فارس همچنان رتبه اول تعداد کشته هاست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در بخشی از سخنانش با بیان اینکه هر پنج کیلومتر افزایش سرعت سبب افزایش ۲۰ درصدی تصادفات می‌شود، گفت: خواب‌آلودگی یکی از مباحثی است که باعث تصادف می شود در نتیجه با ورود سرمایه گذاران مکان‌هایی برای استراحت رانندگان ساخته خواهد شد.

سیاهپور همچنین با اشاره به مشکلات ایجاد شده در فضای مجازی، گفت: خبرنگاران در تلطیف فضا و ارائه واقعیت‌ها و محدودیت‌ها همکاری کرده تا راهداری بتواند به وظایف خود عمل کند .

گویا اداره راهداری اعتباراتش را از خبرنگاران می گیرد تا به وظایفش عمل کند...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار