یدالله رحمانی در سومین نشست شورای کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه استان فارس با سهم 10 درصدی در تولیدات از قطب‌‎های کشاورزی کشور است، افزود: 20 درصد ارزش افزوده استان در این بخش بوده از این رو با اهتمام دست به دست هم دهیم تا تصمیمات کلان کشاورزی اجرایی شود.
کد خبر: ۷۷۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 11 August 2019

تابناک فارس به نقل از ایانا: یدالله رحمانی در سومین نشست شورای کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه استان فارس با سهم 10 درصدی در تولیدات از قطب‌‎های کشاورزی کشور است، افزود: 20 درصد ارزش افزوده استان در این بخش بوده از این رو با اهتمام دست به دست هم دهیم تا تصمیمات کلان کشاورزی اجرایی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خواستار استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تامین کنترل هوشمند پمپ‌های کشاورزی شد و افزود: اگر قرار بود این مهم از محل اعتبارات فعلی دولت دنبال شود، ۵۰ سال زمان می‌برد اما امید است که این کار به عنوان اقدامی عملیاتی با کمک بخش خصوصی در پاسخ به نتیجه برسد.

۵۰ میلیون مترمکعب آب به عنوان حقابه تالاب‌ها رهاسازی شود

رحمانی با اشاره به اینکه سالانه باید ۵۰ میلیون مترمکعب آب از سد درودزن بعنوان حقابه تالاب رهاسازی شود که این کار باید صورت گیرد، گفت: همه دستگاه‌ها و مردم این استان باید برای حفاظت از محیط زیست همکاری و حمایت کاملی را انجام دهند.

وی افزود: با توجه به اختلافاتی که در خصوص مساله رهاسازی حقابه تالاب‌های این استان وجود دارد باید سریعا کمیته مشترکی بین اداره کل حفاظت از محیط زیست و شرکت آب منطقه‌ای فارس با محوریت سازمان جهاد کشاورزی این استان و دفتر فنی استانداری فارس تشکیل و در این باره تصمیم‌گیری کارشناسی انجام شود.

رحمانی بر همکاری مسئولان شهرستانی برای نظارت بر رهاسازی حقابه تالاب‌های این استان تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار