خستگی و خواب‌آلودگی و همچنین تخطی راننده دو خودرو پژو ۲۰۶ و پارس طی ۲۴ ساعت گذشته باعث واژگونی آنها شد که به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۶ نفر دیگر منجر شد.
کد خبر: ۷۷۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 10 August 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:رئیس پلیس راه شمالی استان فارس شنبه در این باره گفت: بر اثر واژگونی یک پژو ۲۰۶ در ورودی شهر زرقان، یک نفر کشته و ۲ نفر مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: مأموران پس از اطلاع از حادثه،‌به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک پژو ۲۰۶ با سه سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن یکی از سرنشینان در دم فوت و راننده و سرنشین دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: کارشناسان علت وقوع این حادثه رانندگی را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده اند.

زرقان در فاصله ۳۶ کیلومتری شیراز قرار دارد.

 
در حادثه واژگونی دوم ،خستگی و خواب آلودگی یک نفر را به کام مرگ و ۴ نفر راهی بیمارستان کرد.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس در این باره نیز گفت: بر اثر واژگونی یک سواری پژو پارس در محور شورجستان به سمت ایزدخواست، یک نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.

وی بیان کرد: ماموران از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور شورجستان به سمت ایزدخواست مطلع و در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران مشاهده کردند یک سواری پژو پارس با پنج سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن یکی از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و چهار نفر دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راه شمالی فارس با بیان اینکه کارشناس پلیس راه علت این تصادف را خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده اعلام کرده،گفت: به رانندگان توصیه می شود از عجله و شتاب بی مورد در حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم.

ایزدخواست واقع در شهرستان آباده در فاصله حدود ۳۲۰ کیلومتری شمال شیراز واقع است.

برچسب ها: تصادف ، فارس ، کشته ، زخمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار