حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا رستگار:امام جمعه بخش سیدان عشق و علاقه، ذوق و استعداد، چیرگی بر احساسات را از ویژگی های خبرنگاران دانست و افزود: خبرنگار باید شجاع و امانت دار خوبی باشد.
کد خبر: ۷۷۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 10 August 2019

به گزارش سایت خبری مرودشت نا، حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا رستگار، امام جمعه بخش سیدان در خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر اینکه بالاترین عبادت در دنیا عفوت شکم و دامن است اظهار داشت: انسان باید مواظب باشد چرا که همان خدایی که در عالم حقیقی هست در فضای مجازی نیز وجود دارد و انسان پاک دامن حتی در فضای مجازی نیز عفوت خود را حفظ می کند.

رستگار گفت: اکثر گرفتاری ها بخاطر گناه است، بخشی از گناهان آمرزیده می شود اما بخشی هم باعث گرفتاری می شود و راه نجات از این بلاها که بر اساس گناه شکل گرفته، تقوای الهی است که به وسیله تقوا انسان از مسیر گمراهی خارج و مسیر صحیح را در پیش می گیرد.

امام جمعه بخش سیدان با بیان اینکه کسی که در شب های قدر آمرزیده نشده است بایستی صبر کند تا روز عرفه فرا برسد چرا که روز عرفه، روز بخشش گناهان است عنوان کرد: روز عرفه، روز نیایش و ارتباط با خدا و روزی است که درب های الهی باز می شوند.

وی تاکید کرد: جشن ها بایستی محتوایی باشد و از فضائل امیرالمومنین گفته شود و تبیین شود، جشن های غدیر نباید با چند برنامه موسیقی اجرا شود و پایان یابد.

رستگار تصریح کرد: جشنی که با موسیقی و پایکوبی بگذرد و از فضائل امیرالمومنین گفته نشود قطعاً جفا در حق حضرت علی(ع) است.

امام جمعه بخش سیدان عشق و علاقه، ذوق و استعداد، چیرگی بر احساسات را از ویژگی های خبرنگاران دانست و افزود: خبرنگار باید شجاع و امانت دار خوبی باشد.

وی خاطرنشان کرد: حذف ۴ صفر از واحد پولی کشور در صورتی منجر به کنترل تورم می شود که از تجربیات دیگر کشورها استفاده کرد و در عین حال افزایش رونق تولید، کنترل حجم نقدینگی کشور و بی انضباطی های مالی کنترل شود تا بتوانیم موفق باشیم.

امام جمعه بخش سیدان گفت: اگر این شروط رعایت نشود و صرفاً به دنبال حذف ۴ صفر باشیم، دردی دوا نمی شود.

در پایان نیز از خبرنگاران بخش سیدان توسط امام جمعه، بخشدار، شهردار و شورای اسلامی شهر نیز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار