مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: ۴۵ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی نقاط پرتصادف فارس نیاز است.
کد خبر: ۷۶۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ 30 July 2019

تابناک فترس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ۱۷۰ نقطه پرتصادف فارس به اداره کل راهداری و حمل و نقل و شهرسازی فارس اعلام شده که ۱۲۱ نقطه پر تصادف و ۴۹ نقطه دارای تصادف است.

او ادامه داد: با اجرای طرح کم هزینه نقطه ۱۲۱ آشکار سازی و آرام سازی انجام شده است که برای اصلاح آن‌ها به یک ملیارد و ۸۰۰ ملیون تومان هزینه نیاز است.

سیاهپور اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ نقطه پر تصادف بهسازی شده است و ۱۰ نقطه دیگر تا سه ماه آینده در صورت تامین اعتبار بهسازی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان این که برای از بین بردن این نقاط ۳ میلیارد تومان هزینه نیاز است گفت: تقاطع شهرک گچ گران، پیچ گلگون و کفی گل گون، ورودی شیراسپاری و میدان دام خومه زار، ۵ نقطه پرتصادف در جاده قائمیه- نورآباد هستند که به تازگی اصلاح شدند.

سیاهپور افزود: در جاده فیروزآباد- جایدشت نیز ۴ نقطه پرتصادف از بین رفت.

او با بیان این که تا کنون ۳۵ نقطه از ۱۷۰ نقطه حادثه خیز بهسازی شده است و ۲۸ نقطه در دستور کار قرار دارد ادامه داد: برای بهسازی هر نقطه به ۵۰۰ هزینه نیاز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اضافه کرد: در حال حاضر به ۴۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا راه‌های فارس ایمن شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار