نبرد نابرابر و صبرشکن استخدام های تبعیض آمیز به پیروزی مردم انجامید.
کد خبر: ۷۶۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ 30 July 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، زریر حجتی فعال فرهنگی و رسانه ای در یادداشتی که در برخی رسانه های محلی هم منتشر شد ، نوشت : به نقل از منابع آگاه با پشتوانه مجاهدت های خاموش مسئولان خدوم سازمان بازرسی، ابعاد کیفی و کمی استخدام های تبعیض آمیز  ۶ ساله در فرآیند نفس گیر تحقیق و رسیدگی برملا وخاتمه یافته است.
 گزارش مبسوط این تخلفات گسترده با لحاظ آسیب های اجتماعی، میانگین نرخ بیکاری و توسعه نیافتگی استان به سمع و نظر مسئولان ذیربط در سطوح ملی و محلی رسیده است.

 گویا سازمان بازرسی در دفاع از حقوق حقه مردم تمام قد ایستاده و اصرار به برخورد قانونی با دستگاههای متخلف، ملغی کردن همه استخدام های ناشی از رانت های در هم تنیده و معجون مراکز قدرت ،قومیت و ثروت و در نهایت برگزاری آزمون مجدد جهت مناصب و مشاغل متصرفه در بازه ۶ ساله دارد و از جانب دیگر نمایندگانی قانونمند و ذینفع با همدستی مدیرانی متخلف با توجیه گری و طرح بی مبنا و فاقد وجاهت ابعاد امنیتی انتخابات آینده، سعی در مسکوت نمودن و مختومه شدن این فاجعه با احاله موضوع به شورای تامین دارند!

مشت متخلفین پادوگر باز شده و در مبارزه بی امان با مردم، قافیه را باخته اند و به توجیه و ایراد تراشی و اما و اگر های همیشگی روی آورده اند!!

آری مردم شریف!

متخلفین، بیکاری تحصیلکردکان خانواده های بی پناه و آسیب دیده با اطلسی آسیب های اجتماعی صدگانه را نمی بینند و نمی شنوند که چگونه آنها را زمین گیر کرده تا به شورای تامین احاله کنند اما منافع منسوبین بکار گماشته خود در وادی قانون گریزی، تبعیض، قومیت و باند را خط قرمز دانسته اند که باید با بی شرمی تمام در منظر و مرئی مردم به نام ننگین ابعاد امنیتی انتخابات پیش رو توجیه نمایند!

وه چه شرم آور است این فساد هشت سری که دموکراسی را یدک می کشند و در عین حال بر آن می تازند!

آزمون سخت استاندار!
 
اینک چگونگی مواجهه استاندار محترم با مجموعه  اعضای شورای تامین محک مناسبی جهت راستی آزمایی در دفاع از حقوق حقه مردمِ ایستاده در تمام صحنه های اسلام و انقلاب است.
آزمونی سخت برای کلانتری از باب افتخار سکانداری مدیریت اجرایی استان و سایر مجریان عدالت در گستره اطلاعاتی، امنیتی، نظارتی و نهاد انقلابی سپاه و دستگاه قضا و ...

شورای محترم تامین!

 مردم را باور کنید. در برابر موج جمعیت مردم آگاه و انقلابی نایستید که از جهات مختلف مدیون مردمید و هر آنچه دارید مرهون فداکاری این مردمی است که به کرات در عرصه های وفاداری به نظام و ولایت نشان داده اند.
به یقین بدانید که نگاه عادلانه، امنیت و آرامش و اعتبار ایجاد می کند و بی عدالتی، ناامنی و بی اعتباری را موجب می شود.

 جای تاسف و تاثر است که با وجود اقتدار نظام در عرصه های بین المللی، عده ای قانون ستیز و ضابطه گریز، همه اعوان و انصار خود را در سایه رانت و جناح به منصب نشانند و در طرف دیگر، خانواده هایی با چند نفر جوان دارای مدارک عالیه تحصیلی احساس بن بست و شکست نموده و فریادشان به جایی نرسد!
مفهوم این فریاد ناشی از بی عدالتی و تبعیض را در یابید و تجزیه و تحلیل کنید جهت جلوگیری از نارضایتی امنیت شکن!
 
تکرار می کنیم همراه و همگام با مردمِ ناظر و آگاه که دادن بُعد امنیتی به موضوع تخلف توسط متخلفین با طرح انتخابات و دیگر خزعبلات خودساخته، یک اقدام فرار به جلوست جهت رهایی متخلفین از باتلاق خودساخته.

مطالبه مردم
مطالبه مردم انقلابی وفق  مستندات و رسیدگی سازمان بازرسی مبرهن و آشکار است با تاکید بر لغو رابطه استخدامی فاقد ضابطه همه منسوبین مسئولان و پادوهای سیاسی در هر سطح و سابقه و نیز محاکمه متخلفینی که جایگاههای به ارث رسیده از شهدا را در راستای منافع شخصی، قومی و باندی بی اعتبار کرده اند زیرا حفظ نظام جمهوری اسلامی در برخورد با فساد و مظاهر تبعیض است ولاغیر.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار